FRESCO PARTNERS OÜ hetkeolukord
Juba 8084 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 43 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,5 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
OÜ Fresco Partners majandab kahte Katharinenthal cafe&bakery kohvikut - üks neist asub Stockmanni Tallinna Kaubamaja esimesel korrusel ja teine Kadriorus luigetiigi naabruses. Peaõhk on kohapeal valmistatud pagar-kondiitritoodete müügil ja eheda kohvikuelamuse pakkumisel.
Lisaks omame Viimsis Nelgi tee 1 tootmisüksust, kus toodame makroone, samas hoones asub ka ladu.
Aastatega on välja kujunenud kohalik kliendibaas. Tänu strateegiliselt hästivalitud kohvikute asukohtadele on külastajateks peale kohalike inimeste ka turistid.
Tingituna üleüldisest majanduslangusest ja inimeste ostujõu vähenemisest, samuti varasematest kriisidest tuleneva taastumisajaga on müügitulu võrreldes eelnevate aastatega väiksem. Jätkuvalt on tõusnud tooraine omahinnad, samuti tiheneb aastatega konkurents. Viimastest tingituna rõhume efektiivsusele ja maitseelamusi pakkuvale teenindusele. Rõhutame veelkord asjaolu, et toodame kõik tooted kohapeal ja me ei kasuta säilitusaineid.Tööjõukulude kasvu on oodata ka järgmisel aastal, mistõttu on juhtimise üks eesmärkidest tööjõu optimaalne kasutamine nii tootmises kui ka müügitegevuses.
Majandusaasta lõppes väikese kahjumiga. 2023.majandusaasta alguses investeeriti põhivarasse, vahetati välja kogu Stockmanni kohviku inventar, viidi läbi täielik remont.2024.aastasse oleme planeerinud ehitus- ja remonditöid meie Kadrioru kohvikus andmaks ruumidele kauni värskema ilme ja uuendame tehnikat. Müügitulu kasvu järgmise aasta kohta on raske ette ennustada, kuid oleme optimistid. Seoses riigi keerulise majandusolukorraga, üha tõusvate toorainehindadega ja elanikkonna elatustaseme langusega on väga raske teha kaugeleulatuvaid plaane.
Oleme kindlad, et ka edaspidi pakume oma klientidele linna parimaid kooke ja küpsetisi ning raskused meid ei morjenda vaatamata sellele, et maksukoormuse järjepidev kergitamine meie tarbijatele hästi ei mõju.
Kommentaarid (0)