SANITEX OÜ hetkeolukord
Juba 103 371 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 92 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,4 punktiga ja kommenteeritud 16 korda.
Tegevusaruanne 2023
Üldinformatsioon
Sanitex OÜ alustas oma põhitegevusega 2010 aastal. Alates 24.05.2016 on ettevõtte ärinimi Sanitex
OÜ (endine ärinimi Sanitex Estonia OÜ).
Sanitex OÜ kuulub suuremasse rahvusvahelisse kontserni, emaettevõte on Leedu Vabariigis registreeritud ettevõte Sanitex UAB. Sanitex OÜ on emaettevõtte strateegilistes ja regionaalsetes plaanides olulisel kohal ning arvestatakse konkurentsieelise kasvatamisel vajaminevate investeeringutega.
Sanitex OÜ põhitegevuseks on toidu-, esmatarbekaupade (FMCG) ja tubakatoodete vahendamine Eesti jaekaubandusturul tegutsevatele ettevõtetele. Teiseks oluliseks tegevuseks on eelpool nimetatud kaupade müük HoReCa sektori klientidele kas tellimusveo või Promo Cash&Carry kaupluslao vahendusel. Täiendavalt tegeletakse Eesti turul tegutsevate telekommunikatsiooni ettevõtete mobiilse sideteenuse ettemaksukaartide vahendamisega, müügi edendamise ja kaubapaigutusteenuse, esindatavate kaubamärkide tootjatele turundus- ja reklaamiteenuste osutamisega, kohvi, teiste kuumade jookide ja suupistete müügiga läbi iseteeninduslike müügiautomaatide.
Baltikumi Grupp
Sanitex OÜ on Baltikumi suurima logistika- ja distributsiooni ettevõtte Sanitex UAB Eesti tütarfirma.
Sanitexi rahvusevahelise gruppi kuuluvad Eestis sellised ettevõtted ja brändid nagu Sanitex (FMCG sektoris tegutsevate rahvusvaheliste ja kodumaiste brändide distributsioon, logistika ja müügi edendamine), Baltic Logistic Solutions (logistika-, lao-, 3PL ja 4PL teenused), Officeday (kontoritarvete ja -kaupade hulgimüük).
Käesoleva aruande konsolideerimisgrupi kuuluvad: 1. Sanitex OÜ (emaettevõtja) 2. Baltic Logistic Solutions OÜ (asukoht Eesti, osalus 100%) 3. Madiana OÜ (asukoht Eesti, osalus 100%)
Esindatavad kaubamärgid
Sanitex OÜ korraldab Eesti distributsiooni ja/või müüb oma jaekaubanduse ja HoReCa klientidele järgmiste tuntud kaubamärkide tooteid: Procter & Gamble (Ariel, Lenor, Ace, Always, Tampax,
Pampers, Gillette, Old Spice, Blend-A-Med, Oral-B, Pantene, Head&Shoulders, Ambipur, Duracell),
Philip Morris International (Marlboro, Parliament, L&M, Chesterfield, Philip Morris), Japan Tobacco
International (Camel, Winston, LD), Kellogg´s (Pringles), Estrella, Mondelez (Toblerone, Daim, Cote d´Or), Gallina Blanca, Merrild, Pellini, Tork, Borjomi, Mars Inc. kaubamärgid. Ettevõte jätkab aktiivset tööd oma tootevaliku laiendamiseks.
Finantstulemused
Aruandeperioodil oli Eesti kontserni müügitulu 269 375 tuhat eurot kasvades aastaga 1,72 % (2022 aastal 264 823 tuhat eurot). Seoses kontserni majandustegevuse laienemise ja arendustegevusest tulenevate suurenenud kuludega lõppes majandusaasta planeeritud kahjumiga summas 5 951 tuhat eurot.
Kontserni äritegevus ei ole mõjutatud hooajalisusest ja majandustegevuse tsüklilisusest.
Kommentaarid (0)