WOODLOGERS OÜ hetkeolukord
Juba 54 558 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 9 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,7 punktiga ja kommenteeritud 172 korda.
Tegevusaruanne 2024
OÜ Woodlogers loodi 19.augustil 2011 aastal.
Osaühingu põhitegevuseks on metsamajandamist abistavad tegevused- metsaülestöötamise kompleksteenused jne.
Teine tegevusala on puhkemajanduse/turismivaldkonnaga seonduv- sündmuste (suvepäevad, laagrid jm) korraldamiseks puhkeküla territooriumi rentimine, suitsusauna ja saunamaja kasutamise võimaldamine ja muud vabaaja veetmise võimalused.
Osaühing asub Rapla vallas Raplamaal. Teenuseid realiseeritakse Eesti Vabariigis. 2024 aasta müügitulu oli 238 197.- eurot, sellest vabaajaga seotud teenused 105 757.- eurot (2023 aastal 83 652.- eurot).
Tegevusalade jaotus: metsamajandus 56% ja puhkemajandus 44%.
Osaühingus oli 2024 aastal töötajate keskmine arv 3. Tööjõukulu kokku oli 46 282.- eurot.
Puhkeküla pakub teenuseid klientidele, kellel on soov korraldada sündmusi- suvepäevi, kokkutulekuid, saunatada või puhata meeldejäävas looduskeskkonnas. Elamuspuhkuse soovijatele pakume võimalust giidi juhendamisel loodusradadel matkata, rabas seigelda või tugevdada meeskonnavaimu koostöös üritusturundusagentuuridega ja kohalike ettevõtetega. Puhkeküla on avatud aastaringi. Kõrghooajal on peamiseks sihtgrupiks väike-ja keskmise suurusega ettevõtted. Kõrghooajal töökoormuse tõusu korral palkame hooajalisi töötajaid.
Madalhooajal on külalistele avatud puhkeküla saunad ning koosolemise peamaja. Peamajas on võimalik korraldada kuni ca 50 inimesele erineva sisu ja ülesehitusega üritusi – koolitused, seminarid, koosolekud, sünnipäevad, jõulupeod.
Vähesel määral saame siseruumides pakkuda majutusteenust. Toitlustamist on võimalik pakkuda kuni 100 inimesega seltskondadele.
Võrreldes 2023 aastaga 2024 aastal külastatavus ja ettevõtete suvepäevade korraldamine oli tõusutrendis. Jätkuvalt külastasid meid väikeettevõtjate 20-30 liikmelised kollektiivid.
Meie eesmärk on jätkuvalt pakkuda klientidele kvaliteetset teenindust ning omanäolise ja mitmekesise valikuga turismiteenust ning 2025 aasta II poolaastal lisaks suurendada majutusteenuse pakkumist.
Teenuse müük toimub B2B turundusmeetodil ja sotsiaalmeedias.
Kommentaarid (0)