PÕHJALA BREWING AS

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 9513 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 17 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,6 punktiga ja kommen

PÕHJALA BREWING AS hetkeolukord

Juba 9513 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 17 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,6 punktiga ja kommenteeritud 300 korda.

Tegevusaruanne 2023

Põhjala Brewing AS põhitegevusalaks on Põhjala kaubamärki kandvate õllede tootmine ja hulgimüük.

Aruanne esitatakse konsolideerituna. Konsolideerimisgruppi kuuluvad emaettevõte Põhjala Brewing

AS (tootmine ja hulgimüük) ning 100% tütarettevõte Põhjala Retail OÜ (baaride ja restoranide opereerimine).

Peamised finantssuhtarvud 2023 2022

Müügitulu (tuhandetes eurodes) 7 095 6 578

Müügitulu kasv 7,9% 42,8%

Puhaskasum (tuhandetes eurodes) 160 257

Puhasrentaablus 2,26% 3,91%

Lühiajaliste kohustuste kattekordaja 1,17 1,03

ROA 3,2% 4,4%

Suhtarvude arvutamisel kasutatud valemid:

Müügitulu kasv(%) = (müügitulu 2023 – müügitulu 2022)/ müügitulu 2022 x 100

Puhasrentaablus (%) = puhaskasum / müügitulu x 100

Lühiajaliste kohustuste kattekordaja = käibevara / lühiajalised kohustused

ROA ( %) = puhaskasum / varad kokku x 100 2023. aasta möödus majanduslikult turbulentsetes oludes, kus tooni andsid kiire sisendhindade kasv, kõrge inflatsioonitase ja sellest tulenev tarbijate kindlustunde ning kulutusvõimaluste järsk vähenemine. Keerulisele makromajanduslikule keskkonnale vaatamata jätkas Põhjala kasvamist, suurendades aastaga konsolideeritud müügitulu 8% võrra 7,1 miljoni euroni. Ettevõtte 2023. aasta konsolideeritud kulumi- ja finantskulude-eelseks kasumiks (EBITDA) kujunes 734 tuhat eurot (2022.

aastal 744 tuhat eurot) ning puhaskasumiks 160 tuhat eurot. EBITDA marginaali langusele avaldas suurimat mõju tööjõukulude järsk tõus baaride-restoranide segmendis ning puhaskasumi vähenemist mõjutas enim intressikulude kasv.

Eestis jätkus langeva õlleturu taustal Põhjala turuosa kiire kasv. Müük HoReCa sektorisse suurenes aastaga 16% ja müük jaekaubanduses 20% võrra. Tootebrändidest jätkus Põhjala Laagri edulugu ning selle müük kasvas võrreldes 2022. aastaga ligi kaks korda. Põhjala Laager on saanud paljude

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

PÕHJALA BREWING AS on ekspordis edukas

Väike aga tubli  PÕHJALA BREWING AS  müüb oma toodangut 35 välisturul, kirjutab Äripäev. Seepäras vaatame ka meie, kuidas õlletootjal läinud on.

 PÕHJALA BRE
ssb.ee
Väike aga tubli PÕHJALA BREWING AS  müüb oma toodangut 35 välisturul, kirjutab Äripäev. Seepäras vaatame ka meie, kuidas õlletootjal läinud on. PÕHJALA BREWING AS alustas peaaegu 8 aastat tagasi, mil juhatuse liikmed Peeter Keek , Gren Noormets ja Enn Parel , seda juhtima hakkasid.  PÕHJALA BREWING AS-i valdkond on õlletootmine. Samal alal tegutseb 2019. aasta seisuga kokku 55 ettevõtet, mis annavad tööd kokku 804-le inimesele ja kogu valdkonna tänavune käibeprognoos on 256,96 miljonit eurot.  PÕHJALA BREWING AS -i käive moodustas 2018. aastal turuosast 1 protsendi. PÕHJALA

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.