RADIUSTECH OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Meie eesmärk on luua üritusi, mis jätavad jälje – lahendusi, mis on loovad, strateegilised ja professionaalselt teostatud. Oleme ettevõte, mis ühendab Milestone

Ettevõtte lugu

Meie eesmärk on luua üritusi, mis jätavad jälje – lahendusi, mis on loovad, strateegilised ja professionaalselt teostatud. Oleme ettevõte, mis ühendab Milestone’i loovjõu ja RadiusTechi tehnilise meisterlikkuse, et pakkuda kliendile terviklikku ja sujuvat teenust ideest lõpplahenduseni.

Me oleme meeskond, kes usub, et iga sündmus algab tugeva mõttevälgatuse, hästi läbi töötatud strateegia ja detailideni viimistletud teostusega. Milestone Events annab meie ettevõttele loova ja strateegilise suuna – kontseptsioonid, brändikogemused, kommunikatsioonilahendused ja visuaalselt mõjuvad üritusideed sünnivad tiimis, kes mõistab nii publiku ootusi kui ka kliendi eesmärke. Loome keskkondi ja elamusi, mis räägivad brändi lugu ning toetavad ettevõtete arengut.

RadiusTech täiendab seda loojutustust tehnilise kompetentsiga, mis teeb idee päriselt võimalikuks. Meie tehniline produktsioon hõlmab heli, valgust, videolahendusi, lavastruktuure, dekoratsioone ja renditehnikat – kõike, mis on vajalik professionaalse ja turvalise sündmuse ülesehitamiseks. Meie operaatorid, tehnikud ja projektijuhid tagavad, et iga detail töötab, iga valgusvihk on paigas ja iga heli on selge.

Koos moodustame ettevõtte, mis pakub täielikku ürituslahendust: loome idee, kujundame kogemuse ja viime selle laitmatult ellu. Meie lugu on kahe tugevuse ühendus – loovuse ja tehnilise täpsuse kooskõla, mis võimaldab klientidel realiseerida nii väikseid kui ka kõige ambitsioonikamaid sündmusi.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kogemusliku turunduse tulevik hariduses

Kogemuslik turundus, tuntud ka kui kogemuslik turundus, on strateegia, mis keskendub tarbijatele meeldejäävate kogemuste loomisele. Hariduse kontekstis muudab s
ssb.ee
Kogemuslik turundus, tuntud ka kui kogemuslik turundus, on strateegia, mis keskendub tarbijatele meeldejäävate kogemuste loomisele. Hariduse kontekstis muudab see lähenemine seda, kuidas haridussisu edastatakse ja tarbitakse. Kaasates õpilasi ja õpetajaid immersiivsete ja interaktiivsete kogemuste kaudu, saavad haridusasutused parandada õpitulemusi ja luua sügavama sideme oma publikuga. 2. Kogemusliku turunduse areng Traditsiooniline turundus hariduses tugines sageli staatilistele meetoditele, nagu brošüürid, reklaamid ja avatud uste päevad. Kuid kogemuslik turundus nihutab fookuse

Kuidas loovad lahendused muudavad kultuuriüritusi

Kultuuriüritused on ühiskonna oluline osa, pakkudes platvormi kogukondadele oma pärandi, traditsioonide ja loovuse väljendamiseks. Need üritused ulatuvad muusik
ssb.ee
Kultuuriüritused on ühiskonna oluline osa, pakkudes platvormi kogukondadele oma pärandi, traditsioonide ja loovuse väljendamiseks. Need üritused ulatuvad muusikafestivalidest ja kunstinäitustest kuni teatrilavastuste ja kultuurimessideni. Need ei paku mitte ainult meelelahutust, vaid soodustavad ka kogukonna kaasatust, edendavad kultuurilist mitmekesisust ja stimuleerivad kohalikke majandusi. Üha digitaalsemas maailmas muutub viis, kuidas neid üritusi korraldatakse ja kogetakse, ning loovad lahendused mängivad nende muutumises keskset rolli. Loovuse roll kultuuriüritustes Loovus on

Meedia ja trüki peamised trendid 2024. aastaks

Astudes 2024. aastasse, on meedia- ja trükitööstused valmis muutusteks, mida juhivad tehnoloogilised edusammud ja muutuvad tarbijate eelistused. Need trendid ei
ssb.ee
Astudes 2024. aastasse, on meedia- ja trükitööstused valmis muutusteks, mida juhivad tehnoloogilised edusammud ja muutuvad tarbijate eelistused. Need trendid ei kujunda mitte ainult seda, kuidas sisu luuakse ja tarbitakse, vaid ka seda, kuidas ettevõtted nendes sektorites tegutsevad. See blogipostitus uurib peamisi trende, mis eeldatavasti domineerivad meedia ja trüki maastikul 2024. aastal. 2. Liitreaalsuse (AR) tõus meedias Liitreaalsus (AR) revolutsioneerib reklaamitööstust, pakkudes kaasahaaravaid kogemusi, mis köidavad tarbijaid enneolematul viisil. Brändid kasutavad AR-i, et luua

RADIUSTECH OÜ tegevusaruanne 2024

Radiustech OÜ on eraettevõtte, mis tegeleb üritusturunduse, kogemusturunduse, suurürituste korraldamise, valgus-, heli-, video-, lava-, ülekandetehnika ja dekor
ssb.ee
Radiustech OÜ on eraettevõtte, mis tegeleb üritusturunduse, kogemusturunduse, suurürituste korraldamise, valgus-, heli-, video-, lava-, ülekandetehnika ja dekoratsioonide rendi ning paigaldamisega; erinevate kujunduslahenduste (telesaated, filmid, reklaamlahendused, messiboksid, esinduslahendused) disaini ja teostusega ning erinevate turundus- ja meelelahutusvaldkonna tehniliste- ja loovlahenduste pakkumisega. Radiustech OÜ missioon on pakkuda oma valdkonnas parimat võimalikku teenust, luua kaasaegseid ja innovaatilisi lahendusi ning olla usaldusväärne koostööpartner nii kodu- kui välismaal.

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.