APOLLO KINO OÜ hetkeolukord
Juba 8553 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 115 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
Apollo Kino OÜ (edaspidi ka „Ettevõte“) on Apollo Group OÜ kontserni kuuluv tütarettevõte, mille põhitegevuseks on kinofilmide linastamine.
Apollo kinoketi moodustas 2023/2024 majandusaasta lõpuks Eestis 11 kino, neis kokku 53 saali ja 7 415 istekohta. Konkreetsemalt paiknevad kinod järgmiselt: viis kino Tallinnas (Apollo Mustamäe,
Apollo Ülemiste, Apollo Solaris, Apollo Kino Kristiine, Apollo Coca-Cola Plaza), kolm kino Tartus (Apollo
Lõunakeskus, Apollo Eeden, Apollo Tasku), üks Jõhvis, Narvas, Pärnus ja Kuressaares. Apollo kinoketi hinnanguline turuosa kõigub tulenevalt perioodist ja filmivalikust 70-80% vahel. Uusim Apollo kinoketi liige on Tartus olev Apollo Tasku, mis avati märtsis 2024. Kinoketi suurima külastatavusega kinod on
Apollo Mustamäe ja Apollo Lõunakeskus.
Ettevõtte ärimudeli põhiliseks kolmeks tulukomponendiks on kinopiletite müük, kinopoe- ja toitlustuse kaubamüük ning kinoreklaami ja saalirenditulu.
Majandusaasta suurimaks iseloomustajaks võib nimetada jätkuvat taastumist aastatepikkusest pandeemiamõjust meelelahutusärile, kuigi filmitööstus on ellu ärganud ja see toob vaataja kinno.
Valdav osa turundustegevustest on olnud suunatud klientide kinno tagasikutsumisele, filmide reklaamile ja kinoelamuse taastutvustamisele. Jätkuvalt mõjutab kinoäri Venemaa-Ukraina sõda, mis on lõpetanud koostöö vene filmistuudiotega ja seeläbi tinginud vene filmide puudumise Eesti kinodes.
Samuti on rahvusvahelised filmitootjad eesrinnas Hollywoodiga eemaldunud Vene turult, mis tähendab kassahittide mitte-dubleerimist vene keelde, mis omakorda tähendab vähest või olematut kinokülastust venekeelse elanikkonnaga regioonides ehk Narvas ja Jõhvis.
Ettevõtte põhitegevust ehk kinofilmide linastust mõjutas positiivselt paranev filmiprogramm ja Eesti kohalike filmide rohkus. Apollo Eesti kinoketi eelmise majandusaasta kogukülastatavuseks kujunes 2,016 miljonit korda ehk müüdud kinopiletit. Majandusaasta vaadatuimateks filmideks said Hollywoodi populaarseimad filmid „Oppenheimer“ ja „Barbie“.
Järgmisel majandusaastal seab Ettevõte oma fookuse jätkuvalt kliendi tagasitoomisele „out-of-home“ meelelahutuse juurde ja teeninduskvaliteedi tõstmisele. Suurema osakaalu saavad koostöö filmitootjatega, agressiivsem turundus- ja müügistrateegia, sh kinospetsiifilised eriüritused. Arendame oma teenindusmudelit, sh iseteeninduskeskkondi ja müügikanaleid, aga ka füüsilist ruumi, et kinokülastus saaks veelgi mugavamaks ja meeldivamaks. Jätkuvalt plaanib Ettevõte moderniseerida
Apollo Solaris ja Apollo Coca-Cola Plaza kinosaalide tehnikat ja uuendada kinosaalide sisustust.
Teised pikema-ajalised ärifookused puudutavad Ettevõtte inimressursi juhtimist ja keskkonna mõjude ehk nn rohelise jalajälje suurendamist. Kuivõrd kinoteenust osutav töötajaskond on turu keskmisest ealiselt noorem ja organisatsioonil on veel pandeemiajärgsete piirangute ja kärbete mõjud, siis on siht tegeleda töötajate rahuolu tõstmisega, mentaalse tervise meedetega ja töötaja arengu toetamise ja nõustamisega. Sotsiaalse vastutustundlikkuse valdkonnas hakkame konkreetsemalt valmistuma tuleviku pakendiseaduse muudatusteks ehk korduvkasutatava pakendi kasutuselevõtuks, et seeläbi vähendada füüsilise keskkonna negatiivseid mõjureid.
Ettevõtte müügitulu aruandlusperioodil oli 23,95 miljonit eurot (2022/2023: 22,36 miljonit eurot), millest 54% moodustas piletitulu (2022/2023: 57%). Ettevõtte ärikasumiks kujunes 1,31 miljonit eurot
Kommentaarid (0)