APOLLO KINO OÜ hetkeolukord
Juba 11 886 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 116 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2024
Apollo Kino OÜ (edaspidi ka „Ettevõte“) on Apollo Group OÜ kontserni kuuluv tütarettevõte, mille põhitegevuseks on kinofilmide linastamine.
Apollo kinoketi moodustas 2024/2025 majandusaasta lõpuks Eestis 13 kino. Konkreetsemalt paiknevad kinod järgmiselt: viis kino Tallinnas (Apollo Mustamäe, Apollo Ülemiste, Apollo Solaris, Apollo Kino
Kristiine, Apollo Coca-Cola Plaza), kolm kino Tartus (Apollo Lõunakeskus, Apollo Eeden, Apollo Tasku), üks Jõhvis, Narvas, Pärnus, Kuressaares ja Viljandis. Apollo kinoketi hinnanguline turuosa kõigub tulenevalt perioodist ja filmivalikust 70-80% vahel. Uusim Apollo kinoketi liige on Apollo Kino Viljandi.
Kinoketi suurima külastatavusega kinod on Apollo Mustamäe ja Apollo Coca-Cola Plaza.
Ettevõtte ärimudeli põhiliseks kolmeks tulukomponendiks on kinopiletite müük, kinopoe- ja toitlustuse kaubamüük ning kinoreklaami- ja saalirenditulu.
Võrreldes eelmise majandusaastaga on kinoäri tervikuna ca 10% kahanenud. Põhilised põhjused on rahvusvahelise filmitööstuse tagasihoidlik areng, samuti kodumaised majanduse tegurid ja tarbija võimekus ja tahe kulutada raha meelelahutusele. Valdav osa turundustegevustest on olnud suunatud klientide kinno tagasikutsumisele, filmide reklaamile ja kinoelamuse taastutvustamisele. Jätkuvalt mõjutab kinoäri Venemaa-Ukraina sõda, mis on lõpetanud koostöö vene filmistuudiotega ja seeläbi tinginud vene filmide puudumise Eesti kinodes. Samuti on rahvusvahelised filmitootjad eesrinnas
Hollywoodiga eemaldunud Vene turult, mis tähendab kassahittide mitte-dubleerimist vene keelde, mis omakorda tähendab vähest või olematut kinokülastust venekeelse elanikkonnaga regioonides ehk
Narvas ja Jõhvis.
Apollo Eesti kinoketi eelmise majandusaasta kogukülastatavuseks kujunes 1, 962 miljonit korda ehk müüdud kinopiletit, mis on 4% vähem eelmisest aastast, seda arvestades ühe lisandunud kinoga.
Majandusaasta vaadatuim film Eestis oli Hollywoodi perefilm „Mina, Supervaras 4“.
Järgmisel majandusaastal seab Ettevõte oma fookuse jätkuvalt kliendi tagasitoomisele „out-of-home“ meelelahutuse juurde ja teeninduskvaliteedi tõstmisele. Suurema osakaalu saavad koostöö filmitootjatega, agressiivsem turundus- ja müügistrateegia, sh kinospetsiifilised eriüritused. Fookus on hinnastrateegial, et olla konkurentsivõimeline teiste kohalike kultuuri-ja meelelahutusettevõtetega ning vaba-aja sisustamise võimalustega. Arendame oma teenindusmudelit, sh iseteeninduskeskkondi ja müügikanaleid, aga ka füüsilist ruumi, et kinokülastus saaks veelgi mugavamaks ja meeldivamaks.
Ettevõtte eesmärk on moderniseerida Apollo Coca-Cola Plaza kino, samuti värskendada teisi rohkem kui 5 aastat toiminud kinosid.
Ettevõtte müügitulu aruandlusperioodil oli 23,15 miljonit eurot (2023/2024: 23,95 miljonit eurot), millest 53% moodustas piletitulu (2023/2024: 54%). Ettevõtte ärikasumiks kujunes 0,05 miljonit eurot (2023/2024: ärikasum 1,31 miljonit eurot).
Ettevõttel oli 2024/2025. aastal 123 töötajat (2023/2024: 132 töötajat), tööjõukulusid arvestati 3,97 miljonit eurot (2023/2024: 3,75 miljonit eurot).
Ettevõttel puuduvad olulised valuutakursside ja intressimäära muutusest tingitud riskid. Samuti ei kaasne Ettevõtte tegevusega olulisi keskkonna- ega sotsiaalseid mõjusid.
Kommentaarid (0)