KOHVISEMU OÜ hetkeolukord
Juba 5256 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 11 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,4 punktiga ja kommenteeritud 92 korda.
Tegevusaruanne 2023
OÜ Kohvisemu on 2012. aasta lõpus asutatud ettevõte, mis müüb kohvimasinaid, nende tarvikuid ning kohvi ja kohvilaadseid jooke.KohviSemu on rahvusvaheline kohvi ning kohvimasinate jaemüüja Euroopas, mis tegutseb igas piirkonnas omanäolise kohaliku nimega. Müüki teostatakse internetipoes ja kauplustes Tallinna kesklinnas, Tallinnas Tähesaju teel ning Tartus.
2023. aasta oli ettevõtte jaoks üheteistkümnes tegevusaasta.
2023. aastal laiendati põhiliselt kohaliku turu kliendibaasi.
Lõppenud majandusaastal töötas Kohvisemu OÜ-s keskmiselt 19 töötajat.
Tekkinud poliitilise ja sõjalise kriisi mõjud ettevõtte tegevusele ei ole hetkeseisuga negatiivsed. Müügiks vajalike tarnitavate kaupade saamisega ei ole olulisi probleeme olnud.
Kohvisemu OÜ võetud laenud ja liisingud on seotud Euriboriga. Sellega seoses on võimalikud teatud riskid seoses intressimäärade võimaliku muutumisega. Hetkel juhatus intressimäärade muutumisega seotud riske lähiajal potentsiaalselt realiseeruvaks ei hinda.
Müügituluks kujunes 2023. aastal 10,9 miljonit eurot, ärikasumiks 236,4 tuhat eurot. Müügitulu kasvas võrreldes eelmise aruandeperioodiga ca 4%.
2024.aastal plaanitakse jätkata senise tegevusalaga ning kasvatada kliendibaasi. Kohvisemu visioon on olla kõige atraktiivsemad jaemüüjad
Euroopa kohivturul.
Majandustegevuse Tsüklilisus
Üldine majandusolukord:
Majanduskasv: Majanduskasvu ajal võib tarbijate ja ettevõtete suurenenud ostujõud viia kõrgekvaliteediliste ja innovaatiliste kohvimasinate müügi suurenemiseni. Seda kasvu saab ära kasutada uute toodete pakkumise ja turu laienemise kaudu.
Majanduslangus: Majanduslanguse ajal võib nõudlus luksuskaupade, näiteks kõrgekvaliteediliste kohvimasinate järele väheneda, kuna tarbijad ja ettevõtted vähendavad mittevajalikke kulutusi. Taskukohaste valikuvõimaluste või rahastamiskavade pakkumine võib aidata säilitada müüki sellistel perioodidel.
Tarbijate käitumine ja suundumused:
Tervisetrendid: Kuna tarbijate käitumist mõjutavad tervisetrendid, võib nõudlust suurendada selliste kohvimasinate reklaamimine, mis pakuvad tervislikke joogivalikuid, näiteks madala kofeiinisisaldusega või orgaanilist kohvi. Ka selliste omaduste nagu lihtne puhastamine ja vähene hooldus võib meeldida terviseteadlikele klientidele.
Kohvikultuur: Kohvikultuuri kasvav populaarsus, eriti nooremate põlvkondade seas, võib suurendada nõudlust kohvimasinate järele. Selle trendi ärakasutamine sihipäraste turunduskampaaniate ja koostööga noorte populaarsete mõjutajatega võib suurendada müüki. Kohviteemaliste ürituste ja töötubade korraldamine võib seda elanikkonnarühma veelgi enam kaasata ja luua brändi lojaalsust.
Tehnoloogilised arengud:
Innovatsioonitsüklid: Uute ja täiustatud kohvimasinate mudelite regulaarne kasutuselevõtt võib ajutiselt suurendada müüki. Tehnoloogiliste edusammudega kaasas käimine ja selliste funktsioonide pakkumine nagu arukas ühenduvus, kohandatavad seaded ja energiatõhusus võib meelitada tehnoloogiaga kursis olevaid tarbijaid.
Kasutajakogemus: Kasutajakogemuse parandamine, näiteks intuitiivsed kasutajaliidesed ja kiirem valmistamisaeg, võib soodustada kordusostusid ja klientide lojaalsust.
Tarne- ja logistikatsüklid:
Komponentide kättesaadavus: Kvaliteetsete komponentide ja toorainete kättesaadavus on tootmisgraafikute säilitamiseks ülioluline. Tugevate suhete arendamine usaldusväärsete tarnijatega ja situatsiooniplaanide olemasolu võib leevendada tarneahela häireid.
Logistika tõhusus: Tõhus logistika ja õigeaegne tarnimine on klientide rahulolu tagamiseks hädavajalik. Investeeringud tugevasse logistilisse infrastruktuuri ja varude haldamise optimeerimine võivad tagada sujuva tegevuse ja vastata klientide ootustele.
Keskkonnamõjud
Jäätmeteke: -Elektroonikajäätmete käitlemine: Jäätmete minimeerimine kohvimasinate parandamise ja uuendamise teel, et pikendada nende elutsüklit, võib märkimisväärselt vähendada elektroonikajäätmeid. KohviSemu osaleb ka organisatsioonides, mis kontrollivad jäätmeid ja edendavad ringlussevõtu jõupingutusi, tagades väärtusliku materjali nõuetekohase kõrvaldamise ja taaskasutamise.
Pakendijäätmed: Pakendijäätmete vähendamine pakendimaterjalide, näiteks jagatud kartongi korduvkasutamise ja plastiku kasutamise minimeerimise abil võib oluliselt vähendada keskkonnamõju. Samuti võib uurida uuenduslikke pakendilahendusi, mis vähendavad materjalikasutust, kaitstes samal ajal toodet.
Kommentaarid (0)