PREMIUM BRANDS OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 1713 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 5 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,5 punktiga aga kommen

PREMIUM BRANDS OÜ hetkeolukord

Juba 1713 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 5 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,5 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2023

Ettevõtte tegevus on muutunud ja vahendatavate toodete osakaal kogukäibest on 38% ning meie enda retseptide järgi toodetud oma brändi

MySnack toodete osakaal 2023 aastal oli 62% mistõttu oleme muutnud ettevõtte tegevusala EMTAK koodi vastavalt ning põhitegevusalaks alates uuest majandusperioodist on mujal liigitamata toiduainete tootmine (10891)

Aastaaruandeperioodi peamisteks eesmärkideks oli oma brändi väärtuste disainimine, ekspordi kasvatamine ja kestlikkuse põhimõtete teadlik rakendamine meie igapäeva tegevustesse.

Oleme panustanud järjepidevalt nii turundus- kui ka arendustegevustesse.

Meie ettevõtte juhtimiskontseptsioon võtab vastutuse enda tegevusest tingitud sotsiaalsete ja keskkondlike mõjude juhtimise eest. Me toetame tootjaid ESG põhimõtetest lähtuvalt ning samuti harime tarbijaid (sh koolides lapsi) teadliku toitumise alaselt. Viime läbi koolitusi koostisosade tundmise ja lugemise olulisuse kohta ning samuti liikumise tähtsusest. Me hoolime nii tootmisvõrgustikust, meie meeskonnast, partneritest kui ka tarbijatest.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.