Rohkema info nägemiseks:

PREMIUM BRANDS OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Ärimeedialehel külastusi - 2572; jälgijaid - 6. Arvustusi - 4; Artikleid 10+ "Kirjuta PREMIUM BRANDS OÜ kohta arvamuslugu!"

PREMIUM BRANDS OÜ hetkeolukord

Juba 2572 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 6 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,5 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2024

TEGEVUSARUANNE

Majandusaasta jooksul jätkas ettevõte oma strateegilist suunda, keskendudes tervislike ja toitaineterikaste snäkkide arendamisele ja turustamisele MySnack kaubamärgi all. 2024. aastal keskendus ettevõte brändiväärtuste tugevdamisele, ekspordi kasvatamisele ning kestlikkuse ja ESG-põhimõtete läbivale integreerimisele igapäevategevustesse. Tootearenduses pöörati tähelepanu ringmajanduse lahendustele – loodi uudne toode tootmisjääkide väärindamiseks, mis aitab vähendada toidukadu ja keskkonnajalajälge.

Ettevõte osales aktiivselt rahvusvahelistes tootearendusprogrammides ja saavutas Eesti Disainikeskuse ja EISi "Disaini meistriklass" programmis teenuste kategoorias II koha. Samuti viidi läbi koolitusi koolides ja kogukondades, et tõsta teadlikkust tervislikust toitumisest ja koostisosade tundmisest.

Ettevõtte 2024. aasta müügitulu oli 364 165 eurot, ärikasum 33 929 eurot ja aruandeaasta kasum 25 481 eurot, mis näitab stabiilset kasvu ja tugevat finantspositsiooni. 2025. aastal on plaan siseneda uutele eksportturgudele, arendada edasi tooteportfelli ja jätkata vastutustundliku ettevõtluse suunal, ühendades kvaliteedi, innovatsiooni ja sotsiaalse mõjuga tegevused terviklikuks väärtuspakkumiseks.

ESG valdkondade lõikes Premium Brands OÜ (MySnack kaubamärk):

E (Environmental – Keskkond):

Tootmisjääkide (puuvilja lõikejääkide) väärindamine uute snäkitoodete loomiseks.

Valitakse pakendilahendused, mis vähendavad keskkonnajalajälge.

Tehakse koostööd tarnijatega, kes järgivad säästva põllumajanduse ja töötlemise põhimõtteid.

S (Social – Sotsiaalne):

Korraldatakse koolitusi ja töötubasid koolides laste tervisliku toitumise teemal.

Tarbijate teadlikkuse tõstmine toodete koostise ja päritolu osas (nt pakendimärgistuste tutvustamine).

Partnerlussuhete loomine kohalike ja rahvusvaheliste tootjatega, järgides ausa kaubanduse põhimõtteid.

G (Governance – Juhtimine):

Juhtimise läbipaistvus ja vastavus seadusandlusele (nt aruandluse korras hoidmine).

ESG-põhimõtete kaasamine juhtkonna strateegilistesse otsustesse.

Riskijuhtimise ja tarneahela kontrolli tugevdamine, et tagada toodete kvaliteet ja usaldusväärsus.

PREMIUM BRANDS OÜ kontaktid

Koostööpartnerid

Ettevõtte suurimad koostööpartnerid

EE- Eesti

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.