PREMIUM BRANDS OÜ hetkeolukord
Juba 1643 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 5 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,5 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
Ettevõtte tegevus on muutunud ja vahendatavate toodete osakaal kogukäibest on 38% ning meie enda retseptide järgi toodetud oma brändi
MySnack toodete osakaal 2023 aastal oli 62% mistõttu oleme muutnud ettevõtte tegevusala EMTAK koodi vastavalt ning põhitegevusalaks alates uuest majandusperioodist on mujal liigitamata toiduainete tootmine (10891)
Aastaaruandeperioodi peamisteks eesmärkideks oli oma brändi väärtuste disainimine, ekspordi kasvatamine ja kestlikkuse põhimõtete teadlik rakendamine meie igapäeva tegevustesse.
Oleme panustanud järjepidevalt nii turundus- kui ka arendustegevustesse.
Meie ettevõtte juhtimiskontseptsioon võtab vastutuse enda tegevusest tingitud sotsiaalsete ja keskkondlike mõjude juhtimise eest. Me toetame tootjaid ESG põhimõtetest lähtuvalt ning samuti harime tarbijaid (sh koolides lapsi) teadliku toitumise alaselt. Viime läbi koolitusi koostisosade tundmise ja lugemise olulisuse kohta ning samuti liikumise tähtsusest. Me hoolime nii tootmisvõrgustikust, meie meeskonnast, partneritest kui ka tarbijatest.
Kommentaarid (0)