E.T RMP OÜ hetkeolukord
Juba 130 193 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 2 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,7 punktiga ja kommenteeritud 4 korda.
Tegevusaruanne 2023
Ülevaade
Meie raamatupidamisettevõte on pühendunud pakkuma kõrgetasemelist finantsnõustamist ja raamatupidamisteenuseid. 2023. aasta jooksul oleme jätkanud oma teenuste parendamist ja kohandamist vastavalt klientide vajadustele, mis on aidanud kaasa nii klientide rahulolu kasvule kui ka ettevõtte majandustulemuste paranemisele.
Peamised tegevused ja saavutused aasta jooksul oleme saavutanud mitmeid olulisi verstaposte:
Klientide arvu kasv: Oleme suurendanud stabiilset klientide baasi 15% võrra, laiendades teenuseid väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele.
Tehnoloogia integreerimine: Investeerisime uutesse raamatupidamistarkvaradesse ja automatiseerimisvahenditesse, mis on oluliselt tõhustanud meie tööprotsesse ja vähendanud vigade esinemissagedust aruandluses.
Töötajate koolitus: Korraldasime mitmeid koolitusi ja töötubasid, et tagada meie meeskonna pidev professionaalne areng ja kursisolek uusimate raamatupidamisstandarditega.
Kvaliteedi tagamine: Implementeerisime uue kvaliteedijuhtimise süsteemi, mis on tõstnud teenuste kvaliteeti ja klientide rahulolu.
Kontori avamine: alates 2024 aasta jaanuarist on avatud meie kontor Mustamäe tee 16 -4 korrusel (Marienthali keskus)
Finantstulemused
Majandusaasta jooksul saavutasime jätkusuutliku kasvu: (cid:127) Tulu kasvas võrreldes eelmise aastaga.
(cid:127) Kasumimarginaalid paranesid tänu kulude optimeerimisele ja efektiivsematele tööprotsessidele.
Väljavaated ja tulevikuplaanid
Järgneva aasta jooksul keskendume järgmistele valdkondadele: (cid:127) Teenuste laiendamine: Plaanime veidi suuremat reklaam kampaaniat, et laiendada meie teenuste geograafilist ulatust.
(cid:127) Digitaalne transformatsioon: Jätkame investeeringuid tehnoloogiasse, et pakkuda innovaatilisi ja integreeritud raamatupidamislahendusi.
(cid:127) Kliendisuhtluse tugevdamine: Uuendame oma kliendisuhtlusstrateegiat, et parandada klientide kaasatust ja rahulolu.
1. aasta on olnud meie ettevõtte jaoks edukas tänu meie pühendunud meeskonnale ja pidevatele jõupingutustele teenuste täiustamisel.
Ootame põnevusega uusi võimalusi ja väljakutseid, mis 2024. aasta meile toob.
Kommentaarid (0)