SOOME TANKERID OÜ hetkeolukord
Juba 379 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 1,0 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2022
FinnFleet Tankers (FFT) OÜ tegutseb agendina oma investorite nimel tankerite prahtimisel ja osaleb tankerite prahtimisega seotud kasumi jagamise kokkulepetes. FFT võimaldab luua kontakte tankerite prahtimise ja tankerite omanike vahel koos äripartnerite aluste kaubandustulemite maksimeerimisega. FFT on registreeritud ka tankeri ja punkerdamisderivaatide äraandmiseks selle füüsilise positsiooni lubatud ettevaatusabinõude kasutuselevõtmisega.
Laevandusinvesteeringud selekteeritakse üksikjuhtumite kaupa, et maksimeerida investori kasumit. FFT opereerib tankerilaevastikku 37,000 – 330,000 DWT (dead weight ton). Neid ajaprahingualuseid juhivad ühisfirmad globaalselt koostöös toorõli ja õliproduktide transportimisega. FFT opereerib laevu tervenisti või peamiselt 50% osalusega koos äripartneritega. Mõned FFT äripartnerid on tuntud maailma juhtivate tankerioperaatoritena, kelle kogutonnaaz koosneb ligikaudu 750 laevast. Toonud prahtimisfunktsioonidega tegelevad spetsialistid väljastpoolt, keskendub firma oma personal turuanalüüsile, analüüsides ja selekteerides investeerimisvõimalusi. Suurel määral iseloomustavad laevandusturgu majandustsüklid. SKT (GDP) kasvu madalam tase on kindlasti mõjutatud uute konkureerivate turgude tekkest, arenevatest majandustest ja majandushuvide muutustest. Investorid peavad mõistma, et tööstus ei püsi paigal ja majanduskasvu aeglustumisega võib kaasneda ebakindlus ja väiksem tulem. Isegi kui ettenägematud loodusriskid võivad mõjutada laevainvesteeringuid, suunab FFT strateegilise teraviku uute suundade ja spetsiifiliste, taaselustumise märke näitavate ja tõusvas arengus liikuvate laevandusturgude käivitajate otsimisele.
FFT investeerimisotsuseid juhitakse analüütiliselt, kajastades kaubanduse seaduspärasusi ja tunnustades globaalset kasvu ning laevastiku kooslust vastavuses laevade tüübile ja suurusele, investeerimist uutesse alustesse ja olemasolevate amortiseerumist.
Rahvusvaheliste kaubandusarengute lahutamatuks osaks on vastuolud prahtimistariifide ja kaaluefektide vahel. Kasvava nõudluse perioodil veomahud vähenevad ja kohalikud veomaksud tõusevad. Tegelikult võib kasvav veonõudlus pikemas perioodis prahtimishindu langetada.
Täpsemalt – rahvusvaheline kaubandus koos uute majandustegevusega alustajatega on viimasel aastakümnel arenenud kiirete sammudega.
Selline kaubanduse areng on avaldanud mõju globaalsele kasvule laevandusvaldkonnas, mis on viinud vältimatule veomahtude kasvule. Lõpuks on avatud kaubandus hooajaliste mõjutuste subjekt ja pidev kasv ei ole alati võimalik. Tulenevalt muutustest turujõududes arendatakse pidevalt prahtimisstrateegiaid ebasoodsate mõjude vähendamiseks meie äripartnerite ühistegevusele. FFT annab tööd õli(nafta)- ja õlitoodete tankeritele ja teistele laevadele peamiselt vedudeks kohalikes vetes teatud perioodideks. Nii kohalikud kui ajatasud on muutuvad ja mõjutatavad veomahtude pakkumisest ja nõudlusest. Laevade pakkumist ja nõudlust puudutavad faktorid ei ole FFT poolt kontrollitavad. Kui FFT OÜ saab laevad opereerimiseks kohalikul turul või turuhindade langusperioodil, võib ta olla sunnitud ekspluateerima aluseid odavamalt oletatavast turuhinnast või oodatud kasustustariifist.
2022. majandusaastal oli FinnFleet Tankers OÜ müügikäive 0 eurot. FFT OÜ kahjum oli majandusaasta lõppedes 210 tuhat eurot. Osaühingu juhatus on 1 liikmeline ja aruandeaastal juhatuse liikmele ei arvestatud tasu.
Kommentaarid (0)