NURME PRODUCTION OÜ hetkeolukord
Juba 3359 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 15 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga ja kommenteeritud 1 kord.
Tegevusaruanne 2023
Nurme Production OÜ asutati 2013. aastal, aktiivset äritegevust alustas ettevõte 2015. aasta alguses. Nurme Production OÜ peamisteks tegevusaladeks on õmblusteenuste osutamine ja valmisrõivaste tootmine. Ettevõte osutab rõivaste tootmiseks täisteenust, alustades rõivaste konstrueerimisest, kangaste ja abimaterjalide tellimisest ning lõpetades valmistoodangu ladustamise ja logistika korraldamisega.
Ettevõtte toodab ja müüb peamiselt alljärgnevaid tootegruppe: (cid:127) vabaajarõivad; (cid:127) spordirõivad; (cid:127) matkarõivad; (cid:127) jahirõivad; (cid:127) töö- ja vormirõivad, sealhulgas vormirõivad kaitseväele.
Ettevõtte põhilisteks klientideks on erinevad spordi- ja vabaajarõivaid müüvad ettevõtted Skandinaavias ja Kesk-Euroopas.
Nurme Production OÜ eesmärgiks on pakkuda tähtaegselt oma klientide ootustele vastavaid kvaliteetseid tooteid, suurendades seeläbi klientide usaldust ja rahulolu, mis tagab äritegevuse protsessi kestvuse ja edukuse.
Tagamaks püstitatud eesmärkide täitmist on ettevõttes juurutatud kvaliteedijuhtimissüsteem, mis vastab ISO 9001:2015 standardile.
Tegevuskeskkonna olulisi muutusi ei ole ette näha. Tootmise hooajalisus on rõivaste tootmise juures tavapärane praktika, kus kliendid esitavad tellimusi eraldi sügis/talve ja kevad/suvi toodetele. Ettevõtte tootmisprotsessid on kohandatud nendele vastavateks juba varasemalt. Keskkonna- ja sotsiaalsete mõjude suuremaid muudatusi ei ole ette näha. Paljude klientidega töötame juba aastaid klientide keskkonna - ja sotsiaalsete standardite kohaselt milliste nõuded võivad olla rangemad kui hetkel kehtivast seadusandlusest tulenevad. Finantsriskid on eelkõige seotud teistes valuutades (SEK, USD) toimuvate valuutatehingutega (enamus tarnijaid on valitud ja kinnitatud klientide poolt), kuid kuna nendes valuutades sisseostetavad kaubakogused ei ole määrava suurusega, ei kujuta need ka suurt riski ettevõtte majandustegevusele tervikuna.
2024. aastaks on plaanis jätkata valitud tootesuundade arendamist olemasolevate klientide parema teenindamise ning uute klientide leidmise, nende vajaduste väljaselgitamise ja klientide ootustele vastava teenuse pakkumise läbi. Ettevõte jätkab vastavalt vajadusele investeerimist uutesse tootmisseadmetesse.
Peamised finantssuhtarvud 2023 2022
Müügitulu 3 139 986 3 977 068
Tulu kasv % -21,05% 33,17%
Ärikasumimäär % 2,40% 2,02%
Puhasrentaablus % 0,31% 0,61%
Lühiajaliste kohustuste kattekordaja 7,23 7,2
ROA % 0,27% 0,62%
ROE % 0,70% 1,77%
Suhtarvude arvutamisel kasutatud valemid:
Tulu kasv (%) = (müügitulu 2023-müügitulu 2022)/müügitulu 2022*100
Ärikasumimäär (%) = ärikasum/müügitulu*100
Puhasrentaablus (%) = puhaskasum/müügitulu*100
Lühiajaliste kohustuste kattekordaja (kordades) = käibevara/lühiajalised kohustused
ROA (%) = puhaskasum/varad*100
ROE (%) = puhaskasum/omakapital kokku*100
Kommentaarid (0)