GREENVISION OÜ hetkeolukord
Juba 20 309 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 2 Storybooki kasutajat. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid puuduvad samuti.
Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei sooviJuhatuse liige Tarmo Ilus (05.02.2025): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“
Tegevusaruanne 2024
Greenvision OÜ loodi 2014 aasta algul eesmärgiga hakata müüma emerginC kaubamärgi kosmeetikatooteid Eestis. Lisaks Tegeleb ettevõte jahi- ja kalastustarvete müügi ning tööjõu vahendusega. Lisaks ka ehitusteenuse pakkumisega.
2024 oli OÜ Greenvisionile väga tegus.
Põhirõhk läks tööjõurendile.
Suur osa läks uute teenuste ja kontseptsioonide välja töötamisele, mis on seotud loodusturismi ja sellega kaasnevate valdkondadega eelkõige välitingimustes toimuvateks harrastusteks mõeldud varustuse, vahendite, riiete, jalatsite jms toodete valiku suurendamisele sh kvaliteetsete toodete valiku laiendamisele. Teenuste arendamisel on loodud alus uudse ja ürgse loodusmatka teenuse pakkumiseks - Avastajaga looduses.
Aruandeaastal teeniti müügitulu 326 400 (2023.a. 334 184) eurot.
2025. aastal planeeritakse jätkata samadel tegevusaladel eesmärgiga kasvatada käivet ning kasumlikkust.
Kommentaarid (0)