SOHVA OÜ hetkeolukord
Juba 2355 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 3 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,8 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
Sohva OÜ ettevõtte peamiseks tegevusalaks on eritellimusmööbli valmistamine ja mööbli restaureerimine. 90% tegevusest on seotud pehme mööbliga. Toodete alla kuuluvad erilahendustega diivanid, diivanvoodid, kušetid, erimõõdus voodid, tugitoolid, toolid, tumbad, pingid, voodipeatsid, vaheseinad, lemmiklooma sohvad ja padjad, dekoratiivpadjad, liuguksed, garderoobid. Restaureerime õhu-, maa-, veeliikumisvahendite pehmeid osasid ja kõike seda, mis leidub kodudes, büroodes, avalikes kohtades ja mujal. Koostame vastavalt kliendi soovile 3D jooniseid nii toodetest kui ruumidest.
Oleme aastatega oma teenuseid laiendanud transpordi ja paigalduse näol. Samuti võtame nüüdsest vastu töid, mida on võimalik teostada vaid kliendi kodus, ilma toodet sealt eemaldamata.
2018 aastat kirjeldab rohkete suurfirmadega koostöö ja mahukate projektide teostamine. Meie suur heameel peegeldub aina rohkemates tööotsades restaureerimise vallas. Samuti meie kliendid tellivad rohkem eritellimusmööblit, mida aasta-aastalt parandatakse, mitte ei vahetata.
Oma toodangule paneme järjest rohkem rõhku. Planeeritavate omatoodete läbitavaks teemaks on kindlasti toote praktilisus ja elumugavuse parandamine, juba näiteks eemaldavate katete, rohkete panipaikade, uudsete mehhanismide kasutamise näol.
2018 aastal tulime klientidele lähemale muutes e-kirjavahetussüsteemi hõlpsamaks koostades näidis lehe vajalikest mõõtudest ja infost, mida ootame. Kodulehele lõime e-teenuseid pakkuva süsteemi.
2019 aastal suurenes müügitulu, suurenesid tööjõukulud. Otsime ettevõttele partnerit.
2020 aasta pandeemia oluliselt meie tegevust eri mõjutanud. aasta lõpetasime kahjumiga, põhjuseks laoseisu korrastamine ja palgakulude suurenemine.
2021 aastal suurendasime tunduvalt müügitulu. Klientide ja konkurentide surve hindadele on suur ja seetõttu ka väike kasum. Toodete nomenklatuuri laienemine nõuab ka suuremat laoseisu.
2022 aastal suutsime hoida müügitulu eelmise aasta tasemel. Suurendasime töötasu, mistõttu ka väike kahjum.
2023. aastal suurenes müügitulu sisseostetud toodete arvelt. Vähendasime palgakulu ja suunasime energia tootearendusele ja koolitusele
Järgmise aasta väljavaated on suunatud omatoodangu arendamisele, mis parandaks ja toetaks oluliselt tulevaste põlvkondade elujärge. On olemas paari konkurentsivõimelise toote ideed, mis vajavad kavandamist. Samuti panna rõhku e-teenustele kliendi elu mugavamaks muutmisel. Viia meid läbi turunduse lähemale inimesteni. Kajastada tegevusi sotsiaalmeedias.
Oleme jätkusuutlik ettevõte, kelle ülesandeks on täita kõik kliendi ootused. Pakkuda mugavat, kiiret ja sujuvat teenindust. Kliendid hindavad meis kõige enam vabat ja otsekohest suhtlemist ja meie head nõu. Enamus kliendid on jõudnud meieni läbi heasõnalise soovituse. Hindame klienti ennast ja austame tööd, mida pakume.
Kommentaarid (0)