AMSEL OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 9213 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 3 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,2 punktiga ja komment

AMSEL OÜ hetkeolukord

Juba 9213 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 3 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,2 punktiga ja kommenteeritud 2 korda.

Tegevusaruanne 2023

Ettevõtte põhitegevusalaks oli 2023.aastal veebilehtede loomine ja haldamine, lisategevusena oli ka väikeses mahus kliimaseadmete paigaldamine.

Ettevõte registreeris end 2023.aasta aprillist vabatahtlikult käibemaksukohuslaseks ja sõlmis AS SEB Liisinguga kapitalirendi lepingu perioodiga 5 aastat.

Võrreldes 2022.majandusaastaga on 2023.aasta müügitulu mitmekordselt suurenenud.

Ettevõte lõpetas 2023.majandusaasta kasumiga, seega on ettevõte on jätkuvalt kasvutrendis.

Ettevõtte kasvule aitab kaasa sujuv koostöö partneritega ja aastatega tekkinud püsikliendibaas, mis jätkuvalt laieneb.

Alates 03.02.2023 kuulub Amsel OÜ 100%-liselt Argo Marksalule, kes on ka ettevõtte juhatuse liige ja ainus töötaja.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kuidas luua tõhusaid e-posti turunduskampaaniaid oma äri edendamiseks?

E-posti turundus on üks vanimaid ja tõhusamaid digitaalse turunduse meetodeid, mis võimaldab ettevõtetel suhelda oma sihtgrupiga ja edendada oma tooteid või tee
ssb.ee
E-posti turundus on üks vanimaid ja tõhusamaid digitaalse turunduse meetodeid, mis võimaldab ettevõtetel suhelda oma sihtgrupiga ja edendada oma tooteid või teenuseid. Õigesti teostatud e-posti turunduskampaaniad võivad tuua suurepäraseid tulemusi, aidates teil säilitada olemasolevaid kliente, meelitada uusi ning suurendada müüki ja brändi tuntust. Selles artiklis uurime, kuidas luua tõhusaid e-posti turunduskampaaniaid, mis aitavad teie ettevõttel saavutada edu. 1. Määrake eesmärgid ja sihtgrupp Enne e-posti kampaania käivitamist on oluline selgitada välja oma kampaania eesmärk. Kas

Kuidas muuta oma e-pood ostjate lemmikuks?

E-kaubandus on tänapäeval muutunud lahutamatuks osaks tarbijate igapäevasest elust. Kõikjal üle maailma avatakse uusi e-poode, mis pakuvad erinevaid tooteid ja
ssb.ee
E-kaubandus on tänapäeval muutunud lahutamatuks osaks tarbijate igapäevasest elust. Kõikjal üle maailma avatakse uusi e-poode, mis pakuvad erinevaid tooteid ja teenuseid. Seetõttu on konkurents e-poodide vahel äärmiselt tihe. Kuidas siis muuta oma e-pood ostjate lemmikuks ja saavutada edu selles digitaalses maailmas? Selles artiklis uurime mõningaid tõhusaid strateegiaid, mis aitavad teie e-poel silma paista ja koguda lojaalseid kliente. 1. Keskendu kasutajakogemusele (UX) Üks olulisemaid tegureid, mis mõjutavad ostjate otsustusprotsessi, on kasutajakogemus. Teie e-pood peab olema lihtne

Maksimeerides oma veebimüüki: e-kaubanduse optimeerimise strateegiad

E-kaubandus on viimastel aastatel muutunud jõudsalt kasvavaks sektoriks, kus ettevõtted võitlevad selle nimel, et meelitada kliente ja suurendada oma veebimüüki
ssb.ee
E-kaubandus on viimastel aastatel muutunud jõudsalt kasvavaks sektoriks, kus ettevõtted võitlevad selle nimel, et meelitada kliente ja suurendada oma veebimüüki. Selleks, et e-kaubanduses edukas olla, peavad ettevõtted pidevalt täiustama oma strateegiaid ja otsima võimalusi oma veebimüüki maksimeerida. Selles artiklis uurime mõningaid tõhusaid e-kaubanduse optimeerimise strateegiaid, mis aitavad teil saavutada paremaid tulemusi ja kasvatada oma äri digitaalses maailmas. 1. Optimeerige veebisaiti kasutajakogemuse ja kiiruse jaoks Kasutajakogemus on üks peamisi tegureid, mis mõjutavad

EPILL


EPILL Eesti Psüühikahäiretega Inimeste ja Lähedaste Huvikaitse Liit (EPILL) EPILL on loodud eesmärgiga esindada psüühilise erivajadusega inimesi ning olla koos
amsel.ee

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.