KIDL MARKETING OÜ hetkeolukord
Juba 320 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 5 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,0 punktiga ja kommenteeritud 1 kord.
Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei sooviJuhatuse liige Pille-Riin Raudsepp (03.10.2024): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“
Tegevusaruanne 2023
Tegevus, asjaolud ning olulised sündmused, millel on määrav tähtsus ettevõtte finantsseisundi ja majandustegevuse hindamisel:
Antud osaühing loodi 29.12.2014 aastal ja ettevõtte põhitegevusalaks on üld- ja eriotstarbeliste masinate ja seadmete ning nende varuosade müük. Kõrvaltegevusena pakutakse vähesel määral juurde erinevaid äritegevust abistavaid tegevusi.
2023. aasta käive oli 139789 eurot ja puhaskasum 78061 eurot.
Arengusuunad:
Ettevõte plaanib jätkata samas valdkonnas sooviga kasvatada käivet vähemalt 10-15% ja leida uusi koostööpartnereid. Samuti on omanikul soov arendada ettevõtet mitmekülgsemaks, otsides juurde uusi kõrvaltegevusi, et kohaneda ja edukalt tegutseda praeguses majanduskeskkonnas.
Kommentaarid (0)