KIRIVOO OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 1052 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 1 Storybooki kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,0 punktiga aga komment

KIRIVOO OÜ hetkeolukord

Juba 1052 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 1 Storybooki kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,0 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2023

KiRiVOO on Eesti jätkusuutlik moebränd, mis asutati 2015. aastal Ines Karu-Salo poolt. Kõik KiRiVOO tooted valmivad vastutustundlikult ja nõudluspõhiselt Tallinnas, kasutades selleks keskkonnasõbralikke ja sertifitseeritud materjalie nagu orgaaniline puuvill, orgaaniline siid, bambusviskoos ja taaskasutatud väärismetallid. Alates 2016. aastast disainib ja turustab KiRiVOO naisteriideid ja 2020. aastast innovaatilisi 3D prinditud ehteid. Ettevõte on tänaseni kasvanud orgaaniliselt, peamiselt Eestis, kuid on kättesaadav KiRiVOO.com veebipoe kaudu üle Euroopa.

KiRiVOO on saanud mitmeid auhindu ja plaanib lähiaastatel kasvatada müüke oma veebipoes ja UK turul.

2023. aasta tegevus: 1. Müügikanalid: KiRiVOO.com, Ehestu, Tallink, Goldtime, Krunnipea, Kaubamaja, Ammende Villa, Eesti Rahva Muuseumi pood 2. Jätkasime investeerimist tootearendusse ja kasvatasime nõudluspõhiseid müüke koostöös edasimüüjatega 3. Ettevõttel palgatöötajaid ei olnud

Uuri lisaks www.KiRiVOO.com

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.