AKKADIAN OÜ hetkeolukord
Juba 2653 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 11 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei sooviJuhatuse liige Kadri Lainas (05.08.2024): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“
Tegevusaruanne 2023
2007. aastal loodud Akkadian sai alguse sõnumiagentuurina, ent on tänaseks kasvanud edukaks muutuste juhtimise ja äristrateegia konsultatsiooniettevõtteks, mille meeskonna eesmärk on aidata organisatsioonidel päriselt muutusi ellu viia. 2023. aasta oli ettevõttele rekordilise käibega – 1 733 894 eur.
Mida raskem on üldine majanduse olukord, seda olulisemaks muutub, et ettevõtte ärilisi ja arengueesmärke toetaks professionaalse kommunikatsiooniga. Selle elluviimine hõlmab nii sisekommunikatsiooni, proaktiivseid meediasuhteid, valmisolekut kriiside lahendamiseks, koolitusi, turundust, vajadusel ka poliitiliste otsuste kujundamist. 2023. aastal aitasime strateegilise kommunikatsiooniga kliente, nagu Elering,
Tuleva, Tervisekassa, Terviseamet, Riigi Kinnisvara AS, EMPL, e-residentsus, Rahandusministeerium jt ning toetasime mitmeid Eesti olulisi planeeringute protsesse.
2023. aastal lõime Akkadiani juurde äriarendusüksuse ChangeLab, mis aitab organisatsioonidel välja selgitada, kus on kõige suuremad võimalused muutusteks - näiteks kasvuks või efektiivsuseks. Uus ärisuund loodigi vajadusest pidada sammu kiirete muutustega nii tehnoloogias, ärimudelites kui ka geopoliitilises olukorras. Äriarendus meeskonnal on praktiline toodete ja teenuste ülesehitamise kogemus tehnoloogia-, tervishoiu- ja tootmissektoris ning riigiasutuste nõustamisel. 2023. aasta klientide seas olid SK ID Solutions, Maru Ehitus, OIXIO, R8 ja mitmed teised.
Jätkasime koolitusvaldkonna projektidega, viisime ühe partnerina ellu näiteks EASi Tippinnovaatorite arenguprogrammi, samuti jätkasime metsasektori koolitusprogrammiga ning tegime koostööd Äripäeva Akadeemiaga.
Kommentaarid (0)