PREMIER HOTELS OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 1849 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 4 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,5 punktiga aga kommen

PREMIER HOTELS OÜ hetkeolukord

Juba 1849 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 4 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,5 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2023

2023. aasta põhilised märksõnad ettevõttes olid tööprotsesside automatiseerimine, kaasaegsete tehnoloogiate kasutuselevõtt ning keskkonnajälje vähendamine.

Ettevõtte eesmärk oli leida võimalusi, kuidas muuta ettevõte ja selle tegevus keskkonnasõbralikumaks ja jätkusuutlikumaks. Aasta esimeses pooles taotles osaühing edukalt esimese ökomärgise „Green Key“. Ökomärgis kannab samu põhimõtteid: vähendada tegevusest tulenevat keskkonnamõju, edendada ühiskonnas kestlikku mõtteviisi ning panustada tasakaalus arengusse. Ettevõtte roll on anda endast parim, et lisada hoogu keskkonnahoiule ja kestlikule arengule ning kanda jätkusuutliku käitumise teadvustaja rolli nii palju kui võimalik. Keskkonnamõõdikute abil püüab ettevõte jälgida oma tegevusest lähtuvaid aspekte ja nii otseseid kui ka kaudseid keskkonnamõjusid ning vähendada negatiivseid keskkonnamõjusid. Ettevõttes sai esmakordselt koostatud kestliku arengu aastane tegevuskava ning pandud paika kestlikkuse põhimõtted ja eesmärgid, mille täitmine aasta jooksul ka õnnestus.

Aasta viimasel kuul sai ettevõttes juurutatud uus kassasüsteem CompuCash ning tööaja arvestuse ja töögraafikute koostamise programm

Heybegin. Kassasüsteemi vahetuse tingis CompuCashi pilveserveri olemasolu ning kasutajamugavus.

Ettevõte keskendus ka uue hotelliprogrammi leidmisele ning valituks osutus hotelli infosüsteem Salbos. Süsteemi juurutamiseks sai ettevõte

Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuselt 04.01.2024 taotluse rahuldamise otsuse projekti osaliseks rahastamiseks „Turismisektori tarkvarade liitumis- ja liidestamistoetus“ toetuse raames. Salbos sai valituks, sest selle pakutav funktsionaalsus ning lisad panustavad kõige enam ettevõtte tööprotsesside tõhususe suurenemisse. Ettevõtte töötajate tööprotsesside lihtsustamiseks on Salbose infosüsteemil lisad, mille kasutamist eelmine süsteem ei toetanud. Lisaks on Salbosel olemas liidestus ettevõtte kassasüsteemi ning raamatupidamisprogrammiga.

2023. aastale seatud eesmärgid said ootuspäraselt täidetud ning keskhind tõusis võrreldes 2022. aastaga keskmiselt 6%. Natukene suuremat langust külastajate arvus oli märgata maikuus ning taaskord sügisel, kuid keskhind püsis siiski kõrgem. Enamasti peatus hotellis siseturist ja ärireisija, kuid välisturistide külastatavus oli suurem kui aasta enne. Välisturistid on endiselt suures osas naaberriikidest: Lätist ja Soomest.

Suurenenud on Läti perede külastatavus. Majandustegevusele mõjusid positiivselt aasta alguses toimunud Jääkalastamise MM, sTARTUp Day ning kevad-suvised suursündmused: Maamess ja WRC Rally Estonia, mis tõid hotelli ja restorani nii sise- kui välisturisti. Aasta lõpus toimunud spordiüritus, Jõutõstjate Maailmameistivõistlused, tõi samuti rohkelt erinevast rahvusest külastajaid. Kahjuks ei ole välisturistide arv tõusnud pandeemia-eelsele tasemele.

Lisaks keskhinna tõusule suutis ettevõte vähendada kaadrivoolavust võrreldes 2022. aastaga ning 80% personalist on püsinud sama kogu aasta vältel.

Toitlustuskäibe kasvule andis olulise panuse kampaania Maitsev Tartu, mis oli aastate lõikes kõige edukam ning purustas külastatavuse rekordid. Lisaks andis antud kampaania panuse restoran Fii kliendibaasi kasvule, mis suurendas restorani külastatavust kogu aasta vältel.

2023. alustas restoran ka catering-teenuse pakkumist, mis tagas enam tööd ja käivet suvisel perioodil ning teisel poolaastal. Uue aasta eesmärkide hulka kuulub kindlasti catering-teenuste pakkumise suurendamine, et selle abil restorani käivet veelgi kasvatada.

Mõistagi oli kasvavate sisendite hinnal oluline mõju ettevõtte hinnakujundusele ja mõningasele hinnatõusule, kuid arvesse peab võtma ka kliendi võimekust teenust tarbida.

Uus aasta tuleb ettevõtte jaoks kindlasti huvitav ja väljakutsuv, sest Tartu on valitud 2024. aasta Euroopa kultuuripealinnaks ning seoses sellega ootame hotelli ja restorani külastatavuse kasvu ja suuremat hulka turiste (eelkõige välis- ja grupituristi naasmist). Oodata on suuremaid üritusi ja konverentse, mida varem Tartus korraldatud ei ole. Eesmärk on jätkata ettevõtte jätkusuutlikumaks muutmist ning tähelepanu pööramist keskkonnahoiule ning seeläbi vähendada ettevõtte kulutusi. Lisaks on soov kasvatada püsiklientide baasi ning korduvkülastajate arvu.

Peamised finantssuhtarvud: 2023 2022 %

Müügitulu kasv 6,31 82,50 %

Puhasrentaablus e. ROS 12,52 16,49 %

Lühiajaliste võlgnevuste 1,52 1,78 kordades kattekordaja

ROA 42,23 55,38 %

ROE 88,00 80,62 %

Finantssuhtarvude arvutamisel kasutatud valemid:

Müügitulu kasv = (2023 müügitulu-2022 müügitulu)/2022 müügitulu*100

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.