KENTMANNI HOTELL OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 959 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 17 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,7 punktiga ja komment

KENTMANNI HOTELL OÜ hetkeolukord

Juba 959 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 17 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,7 punktiga ja kommenteeritud 300 korda.

Tegevusaruanne 2023

Kentmanni Hotell OÜ on loodud 2016. aastal samanimelise hotelli opereerimiseks. Neljatärnihotell Hestia Hotel Kentmanni avas oma uksed külastajatele 2019. aasta viimastel päevadel, kui endisest Harju Maakohtu majast sai läbi täieliku renoveerimise elegantne ja kaasaegne hotell koos privaatse spaa-keskusega.

Privaatne ja vaikne asukoht teeb Kentmanni hotellist eelistatud peatuskoha äriklientide hulgas, multifunktsionaalsed stuudio-tüüpi korterid võimaldavad muretult peatuda ka pikemate külastuste korral. 2024. majandusaastal on ettevõtte põhieesmärgiks läbi aktiivse müügitegevuse suurendada olemasolevaid turusegmente, samas leida uusi kliente Eestist ja välisturgudelt.

Ettevõte on seadnud eesmärgiks tegeleda enam ja sihipäraselt vastutustundliku ettevõtluse printsiipidega ja ESG tegevuste strateegilise planeerimisega. Hestia Hotel Group on koostanud grupiülese strateegia „Hestia strateegiline juhtimine ÜRO kestliku arengu tegevuskava järgi“ ja võtnud selle oma järgnevate lähiaastate vastutustundliku ettevõtluse tegevuskava aluseks. Ettevõte on valinud Agendas sisalduvast 17 eesmärgist 7, mille kokkupuude külalislahkuse sektoris on suur. Valitud eesmärkideni jõudmiseks tegeleb ettevõtte järjepidevalt erinevate mõõtmistega, et muuta organisatsioon järjest kestlikumaks.

Meie „Focus“ põhineb kolmel suuremal alamgrupil:

Keskkonnamõjurid - energiatarbimine, vee- ja õhureostus, ressursikasutus ja jäätmeteke.

Sotsiaalse keskkonna mõjurid - ettevõtte töötajad, nende turvalisus ja töökeskkond, motivatsioon ja rahulolu.

Külalised, kliendid - nende teavitamine ja kaasamine strateegia saavutamisse ning tagasiside ja sellega seotud muutuste juhtimine.

Lisaks igapäevasele hotellijuhtimisele tegeleme rohelise mõttelaadi juurutamisega nii hotelli töötajate kui ka külastajate hulgas. Eesmärk on järgida Hestia hotelligrupi jätkusuutlikkuse strateegiat ja neid toetavaid teenindustavasid – vähem ressursikasutust, enam taaskasutust ja nutikaid IT-tehnilisi lahendusi. Eelistame teenuste või toodete ostmisel neid tarnijaid, kes tegutsevad rohepöörde eesmärke silmas pidades.

Suuremat mõjusfääri omavate koostööpartnerite puhul ootame partneri jätkusuutlikkuse strateegia olemasolu või vähemalt selle koostamise poole liikumist.

Ettevõtte plaan on vähendada loodust saastavate toodete ja materjalide kasutamist ning detailsemalt tegeleda prügi sorteerimisega ja teenuste ringdisainimisega.

Eesmärgiks on 2024. aasta jooksul viia hotell vastavusse rahvusvahelise keskkonnamärgise Green Key nõuetega, et olla atraktiivne toode järjest enam rohemõtlemist ootava külastaja ja ettevõtte eelistuses.

Peamised finantssuhtarvud: 2023 2022

Puhasrentaablus 12% 7%

Lühiajaliste kohustuste kattekordaja 2,2 1,3

ROA 68% 45% * Puhasrentaablus (%) = puhaskasum / müügitulu * 100 * 100 * Lühiajaliste kohustuste kattekordaja (kordades) = käibevara / lühiajalised kohustused * ROA (%) = puhaskasum / varad kokku * 100

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.