VIILUP UURINGUD OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 16 591 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 2 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga ja komme

VIILUP UURINGUD OÜ hetkeolukord

Juba 16 591 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 2 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga ja kommenteeritud 1 kord.

Tegevusaruanne 2023

Osaühing Viilup Uuringud on asutatud 24.11.2016.aastal.

Osaühing Viilup Uuringud põhitegevuseks on kvantitatiivsete ja kvalitatiivsete meetodikatega turu-uuringute läbiviimine.

Ettevõte on spetsialiseerunud eelkõige turunduslikele turu-uuringutele: brändi, kommunikatsiooni, toote/teenuse ostmise/tarbija käitumisega seotud temaatikad.

Uuringuprojekte viiakse läbi nii allhanke korras teistele turu-uuringutega tegelevatele ettevõtetele kui ka otsetellimuste alusel tellijale.

Teenuseid osutatakse erinevatele Euroopa Liidu firmadele ja ka Euroopa Liidu välistele firmadele. Välistellijatest osutati 2023.a. teenuseid Läti,

Leedu, Soome, Poola ja Suurbritannia tellijatele. Mahult suurim teenuste saajad olid 2023.a. Leedu firmad.

Sama tegevust jätkatakse ka 2024. aastal.

Tegevjuhtkonnale on arvestatud aruandluse perioodil tasu 4600 eurot, millele lisandus sotsiaalmaks 1495 eurot.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Lühidalt uuringutest: fookusgrupid

Fookusgrupi-intervjuud on kvalitatiivsel meetodil läbiviidav uuring. Fookusgruppe on võimalik läbi viia nii silmast-silma uuringuna kui ka online-uuringuna ja n
ssb.ee
Fookusgrupi-intervjuud on kvalitatiivsel meetodil läbiviidav uuring. Fookusgruppe on võimalik läbi viia nii silmast-silma uuringuna kui ka online-uuringuna ja nii era- kui äriklientide hulgas. Fookusgrupi uuringu valiku vajaduse aluseks on soov põhjalikumalt aru saada klientide või potentsiaalse sihtrühma käitumisest, arusaamadest ning hoiakutest. Fookusgrupp tugineb avatud vastustega vestluskavale, millega läbitakse teatud hulk teemasid ning vastajaid julgustatakse vastama kindlasti ka “miks?” küsimustele, et saada teada just erinevaid tagamaid teemadele vastustes.

Elroni ratta ja rongi kombineerimise arvamusuuring

Viilup Uuringud viis Elroni tellimusel läbi arvamusuuringu, mille eesmärgiks oli välja selgitada eelkõige rongiga liiklejate ootused ja kogemused rongi ning rat
ssb.ee
Viilup Uuringud viis Elroni tellimusel läbi arvamusuuringu, mille eesmärgiks oli välja selgitada eelkõige rongiga liiklejate ootused ja kogemused rongi ning ratta kombineerimisel. Arvamusuuring viidi läbi perioodil 19.12.2021 kuni 14.01 2022. Küsitlusele vastas veebi teel 1450 inimest ning valimis olid esindatud ligi 30 omavalitsuse esindajad, kes on viimase 5 aasta jooksul sõitnud rongi ja/või rattaga.   Rongi ja ratast kombineerivad loomulikult vähem need, kes kasutavad ratast pigem matkamiseks või sportimiseks ning kelle jaoks rongijaamad asuvad kodust või soovitud sihtkohtadest kaugel

Seeniorkodu uuring

Uuringus sai küsitletud nii eakaid kui ka nooremaid inimesi, kes võiks eakamale sugulasele seeniorkodu valida.  
 Loomulikult selgus, et eakad soovivad vananed
ssb.ee
Uuringus sai küsitletud nii eakaid kui ka nooremaid inimesi, kes võiks eakamale sugulasele seeniorkodu valida. Loomulikult selgus, et eakad soovivad vananeda väärikalt.  Näiteks erinevalt nooremate sugulaste arvamusest on vähe neid vanureid, kes tahaks olla mitmekesi toas. Meditsiiniline pidev järelevalve on samuti olulisem noorematele kui eakamatele endile. Eakamad ise peavad olulisemaks erinevaid tegevusi majas ja selle lähistel ning oodatakse, et lähedaste külastus ja muu suhtlus nendega oleks tehtud lihtsaks.

Maa-ameti digitaalsete kaardirakenduste uuring

Septembris toimus 515 vastajaga veebi-uuring 16-74-aastase Eesti elanikkonna hulgas. Sooviks oli teada saada, milliseid digitaalseid kaardirakendusi ning millis
ssb.ee
Septembris toimus 515 vastajaga veebi-uuring 16-74-aastase Eesti elanikkonna hulgas. Sooviks oli teada saada, milliseid digitaalseid kaardirakendusi ning millistel eesmärkidel kasutatakse ning samuti uuriti rahulolu Maa-ameti kaardirakendustega.  Selgus, et kõige tuntum ja enim kasutatud digitaalne kaardirakendus on Google Maps (96% teab ja 94% kasutab). Waze on tuntuselt ja kasutuselt teisel kohal (63% teab ja 50% kasutab) ning kolmandal on Maa-ameti kaardirakendused (44% teab ja 32% kasutab).

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.