Rohkema info nägemiseks:

VIILUP UURINGUD OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Erinevad turu-uuringud kolmes Balti riigis nii eraklientide kui äriklientide sihtrühmades.

Meie ettevõtte lugu

?

Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid

Ettevõtte lugu

Meie ettevõte on pühendunud teie aja ja vajaduste väärtustamisele. Me ei ole lihtsalt turu-uuringute ettevõte, vaid teie usaldusväärne partner tarbijate käitumise mõistmisel ja praktiliste tulemuste leidmisel turundusmaailmas.

Meie missioon on pakkuda professionaalset, paindlikku ja kvaliteetset turu-uuringute teenust, mis aitab teil saavutada oma eesmärke ja näha positiivseid tulemusi. Meie klientide edu on meie panuse hindamatu osa.

Mis me teeme?

Oleme spetsialiseerunud turu-uuringutele kõigis kolmes Balti riigis, pakkudes nii eraklientidele kui äriklientidele mitmesuguseid uuringuid.

Meie kogemus ja pühendumus tagavad, et iga uuring, mida me teeme, on põhjalikult läbimõeldud ja kvaliteetne. Meie eesmärk on tuua teile väärtuslikke teadmisi, mis aitavad teil teha teadlikke otsuseid oma äri arendamisel ja turunduses. Teie aeg on meile oluline, ja me oleme siin selleks, et teie aega hinnata ning teie edu toetada.

Võtke meiega ühendust!

Vaata rohkem

VIILUP UURINGUD OÜ kontaktid

Mida kliendid arvavad?
?

Ettevõtte klientide arvamused

- Maili Hirlak M.

Maa-ametil oli õnn leida koostööpartneriks Viilup Uuringud ja Liis, kellega koos sai välja mõeldud ja läbi viidud mahukas kasutajate tagasiside projekt. Liis aitas selgusele jõuda, mida meil üldse vaja on, oli oma töös kiire, konkreetne ja põhjalik ning andis väärtuslikku nõu tulevaste uuringute läbi viimiseks. Eraldi tahaks esile tuua Liisi efektiivset ajakasutust ja täpsust. Koostöö kirjeldamiseks jagub ainult häid kiidusõnu.

- Johanna O.

Tänaseks on meie meeskonnal Viilup Uuringutega selja taga poole aasta pikkune koostöö, mille raames valmis neli sisukat uuringut, mida saame hästi oma edaspidises töös sisendina kasutada. Viilup Uuringute näol on tegemist väga meeldiva ja professionaalse tiimiga, kellega valmib töö alati õigeks ajaks ja vastavalt soovidele. Soovitame soojalt!

- Mirjam E.

Uue toote või pakendi turule toomisele eelneb alati põhjalik eeltöö, et teada saada, kas tarbija on selleks valmis. Viimati tegime koostööd Viilup Uuringutega, fookusgrupi uuringu läbiviimisel, mille eesmärgiks oli välja selgitada harjumuspärase pakendi uudse vastu vahetamisel tekkivaid võimalikke barjääre ja ajendeid. Fookusgrupi tulemuseks saime põhjaliku kokkuvõtte uudse pakendilahenduse nõrkadest ja tugevatest külgedest, mis aitas välja töötada pakendi lõppversiooni.

- Dagne T.

Eduka tootearenduse alsueks on tarbija vajaduste ja probleemide kaardistamine ning väljaselgitamine, kas toote omadused vastavad ootustele. Ka meie Saunumis pöördusime Viilup Uuringud poole, et uurida, kas leiliruumi jaoks arendatud sisekliimaseadmed vastavad selgelt tarbija ootustele ja vajadustele. Hästi ettevalmistatud ja ülesehitatud uuring andis Saunumile lõpliku kindluse, meil on nendele probleemidele lahendused!

- Anneli A.

Transpordi ja logistikamaailmas on turg äärmiselt killustunud ning ettevõtete vahel ülitihe konkurents. Mõisistmaks, kuhu selles konkurentsitihedas B2B maailmas turunduse tervik suunata, on hädavajalik teada mida kliendid logistikapartneri valikul tähtsaks peavad, millisena meie ettevõtet näevad ja brändi tajuvad. Koos Viilup Uuringutega saime paika õiged küsimused ja kõikidele küsimustele vastused. Koostöö Viilup Uuringutega oli sujuv ja professionaalne.

Maa-ameti digitaalsete kaardirakenduste uuring

Septembris toimus 515 vastajaga veebi-uuring 16-74-aastase Eesti elanikkonna hulgas. Sooviks oli teada saada, milliseid digitaalseid kaardirakendusi ning millistel eesmärkidel kasutatakse ning samuti uuriti rahulolu Maa-ameti kaardirakendustega.  Selgus, et kõige tuntum ja enim kasutatud digitaalne kaardirakendus on Google Maps (96% teab ja 94% kasutab). Waze on tuntuselt ja kasutuselt teisel kohal (63% teab ja 50% kasutab) ning kolmandal on Maa-ameti kaardirakendused (44% teab ja 32% kasutab).

Dropdown

kõik artiklid

Seeniorkodu uuring

Uuringus sai küsitletud nii eakaid kui ka nooremaid inimesi, kes võiks eakamale sugulasele seeniorkodu valida.   Loomulikult selgus, et eakad soovivad vananeda
ssb.ee
Uuringus sai küsitletud nii eakaid kui ka nooremaid inimesi, kes võiks eakamale sugulasele seeniorkodu valida. Loomulikult selgus, et eakad soovivad vananeda väärikalt.  Näiteks erinevalt nooremate sugulaste arvamusest on vähe neid vanureid, kes tahaks olla mitmekesi toas. Meditsiiniline pidev järelevalve on samuti olulisem noorematele kui eakamatele endile. Eakamad ise peavad olulisemaks erinevaid tegevusi majas ja selle lähistel ning oodatakse, et lähedaste külastus ja muu suhtlus nendega oleks tehtud lihtsaks.

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Pildid ja fotod

Ettevõtte referentsid ja brändipildid

?

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.