MEESTELEHT GRUPP OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Võrdlus eelmise kvartaligaVõrreldes III kvartaliga suurenes viimasel kvartalil meeskond 1 liikme võrra (50%) ja töötasu tõsteti summas keskmiselt 105 EUR töötaj

MEESTELEHT GRUPP OÜ: Palgarallilugu

Töötajad

Töötajad

Töötajate hinnangulised palgad ja tootlikkus. Trendid ajateljel. Töötajate võrgustikud. Töökuulutused.

Vaata raportist >

Võrdlus eelmise kvartaliga

Võrreldes III kvartaliga suurenes viimasel kvartalil meeskond 1 liikme võrra (50%) ja töötasu tõsteti summas keskmiselt 105 EUR töötaja kohta (100%).

Aasta kokkuvõte

Aasta lõikes saab töötaja ühes kuus keskmiselt palka 26 EUR ja teeb sealjuures käivet ettevõttele keskmiselt 1 772 EUR. Tööjõukulude osakaal käibest moodustab keskmiselt 8 protsenti.

Palgaralli

Palgaralli tõusuks ettevõttel vahendeid tõenäoliselt piisaks, sest viimati deklareeritud majandusaastal (2023) lõpetas ettevõte kasumiga, mille ärajagamisel töötajatele võrdsuse printsiibil saaks iga töötaja palka tõsta maksimaalselt veel 0 EUR/kuus (kogupalga fond) ja sel juhul lõpetaks ettevõte oma majandusaasta samasuguse kasumiga summas 0 EUR.

Võrdlus valdkonna keskmisega

MEESTELEHT GRUPP OÜ tegutseb sektoris HALDUS- JA ABITEGEVUSED, kus ühele töötajale makstakse töötasu keskmiselt 1 388 EUR kuus. Harju, kus ettevõte tegutseb, on keskmine töötasu 1 591 EUR kuus. *

* Keskmine töötasu on arvestatud Maksu- ja Tolliameti andmetel viimase 4 kvartali tasutud tööjõumaksude arvestuse järgi (välistatud on ettevõtted, kes maksavad töötasu alla miinimumpalga või ei maksa tööjõumakse üldse).

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kuidas käib veebireklaami ostmine?

Veebireklaami ostmine on tänapäeva digitaalses maailmas hädavajalik turundusvahend, mille kaudu saab tooteid ja teenuseid nähtavamaks teha. Veebireklaami maailm
ssb.ee
Veebireklaami ostmine on tänapäeva digitaalses maailmas hädavajalik turundusvahend, mille kaudu saab tooteid ja teenuseid nähtavamaks teha. Veebireklaami maailmas on erinevaid ostu- ja müügimeetodeid, igaühel oma eelised ja sobivus erinevatele eesmärkidele. Selles artiklis tutvustame nelja peamist meetodit, mille abil veebireklaami osta, ja arutame, millal on igaühe rakendamine kõige kasulikum. 1. Näitamiste põhine reklaam (CPM) Näitamiste põhine reklaam tähendab, et ostetakse kindel näitamiste arv bännerite, videote või muude reklaamide jaoks. Mõõtühikuks on CPM, ehk cost per thousand

Reklaam Meestelehes: Parim koht, kus oma brändi tutvustada

Kui otsid tõhusat ja loovat viisi oma reklaami esitlemiseks, siis Meesteleht on just see koht, kus saad oma sõnumi sihtrühmani viia. Meie platvorm pakub võimalu
ssb.ee
Kui otsid tõhusat ja loovat viisi oma reklaami esitlemiseks, siis Meesteleht on just see koht, kus saad oma sõnumi sihtrühmani viia. Meie platvorm pakub võimalust jõuda sadade tuhandete lugejateni, pakkudes erinevaid reklaamivõimalusi, mis sobivad igasugustele ettevõtetele ja brändidele. Meie teenused: Sisuturundus – Loome kaasahaaravaid ja asjakohaseid artikleid, mis aitavad sinu brändil sihtrühmani jõuda. Sisuturundus on suurepärane viis tekitada usaldusväärsust ja pakkuda väärtust läbi kvaliteetse sisu. Bännerid – Bännerreklaamid on lihtne ja efektiivne viis oma toote või

Loe meie uudiseid: värskeim info igast valdkonnast!

Meesteleht on koht, kus saad lugeda kõiki kõige värskemaid uudiseid, mis puudutavad sinu igapäevaelu ja huve. Meie eesmärgiks on pakkuda laia ülevaadet hetkeolu
ssb.ee
Meesteleht on koht, kus saad lugeda kõiki kõige värskemaid uudiseid, mis puudutavad sinu igapäevaelu ja huve. Meie eesmärgiks on pakkuda laia ülevaadet hetkeolukorrast ja tuua välja kõige olulisemad teemad, mis aitavad sul püsida kursis kõikide oluliste arengutega. Meie uudiste rubriik katab erinevaid valdkondi, pakkudes põhjalikke ja huvitavaid lugusid, mis räägivad kõigest alates töö- ja äriuudistest kuni igapäevase elustiili ja meelelahutuseni. Mida pakume: Päevakajalised uudised – Ükskõik, kas tegemist on poliitiliste sündmustega, looduse nähtuste või aktuaalsete ühiskondlike

MEESTELEHT GRUPP OÜ tegevusaruanne 2023

Majandustegevus puudus ja majandustegevusega alustatakse2024. aastal.
ssb.ee
Majandustegevus puudus ja majandustegevusega alustatakse2024. aastal.

Mitte Audi, vaid AUDI

Audi valmistub tulevikuks Hiinas, tuues turule uue kaubamärgi koos Audi E kontseptsiooniga. Uus bränd – AUDI – on ilma tuntud nelja rõnga logota ja see on kirju
meesteleht.ee

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.