TUIU OÜ hetkeolukord
Juba 185 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,8 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei sooviJuhatuse liige Kristjan Koppel (11.09.2024): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“
Tegevusaruanne 2023
Aastal 2023 oli müügikäive 37334.-
Tegevused:
Menüüuuendused: Oleme viinud ellu uued menüüuuendused, lisades mitmeid hooajalisi roogasid ning pakkudes laiendatud valikut tervislike ja veganitoite.
Teeninduskvaliteedi tõstmine: Korraldasime klienditeeninduse koolitusi personalile, keskendudes kiirusele, sõbralikkusele ja tähelepanelikkusele klientide vajaduste suhtes.
Reklaamikampaaniad: Oleme käivitanud mitmeid reklaamikampaaniaid sotsiaalmeedias ja kohalikes ajalehtedes, et suurendada restorani nähtavust ja meelitada uusi kliente.
Interjööri värskendamine: Alustasime restorani interjööri värskendamise projektiga, uuendades mööblit ja lisades hubasemaid elemente, et luua meeldivam atmosfäär.
Edusammud: (cid:127) Menüüuuendused on saanud positiivset tagasisidet klientidelt ning on suurendanud müüki 20% võrra.
(cid:127) Klienditeeninduse koolituste tulemusena on teeninduskvaliteet paranenud ning korduskülastuste arv on kasvanud 15%.
Väljakutsed: (cid:127) Tooraine hindade tõus: Tooraine hindade tõus on suurendanud kulude survet ning nõuab hinnastrateegia kohandamist.
(cid:127) Konkurents restoranitööstuses: Kohaliku konkurentsi tihenemine nõuab innovatiivseid turundusstrateegiaid ja unikaalseid pakkumisi.
Järgmised sammud: (cid:127) Jätkame menüüuuenduste ja klientide tagasiside põhjal toodete täiustamist.
(cid:127) Plaanime jätkata interjööri värskendamist ja luua külalislahkemat keskkonda.
(cid:127) Rakendame uusi turundusstrateegiaid, sealhulgas koostööd kohalike ürituste ja ettevõtetega, et laiendada klientuur ja suurendada brändituntust.
Kommentaarid (0)