ECOMMERCE MARKETING OÜ hetkeolukord
Juba 4302 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,5 punktiga ja kommenteeritud 2 korda.
Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei sooviJuhatuse liige Raivo Sagur (16.01.2025): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“
Tegevusaruanne 2025
eCommerce Marketing OÜ, mis alustas oma tegevust 26. juulil 2018, on pühendunud jaemüügi ja turunduse edendamisele interneti kaudu. Ettevõtte seitsmes majandusaasta oli suuresti sarnane kuuenda majandusaastaga, kusjuures eelmise majandusaasta lõpus seatud eesmärgid said suuremas osas täidetud. Seitsmenda majandusaasta suurimaks saavutuseks võib pidada kaubamärgi edukat hoidmist konkureerival tasemel. See on eriti märkimisväärne, arvestades, et uute klientide leidmine on muutunud järjest kulukamaks ebastabiilse globaalse majandusliku olukorra tõttu. Seitsmendal majandusaastal oli majanduskeskkond nii USAs kui ka globaalselt jätkuvalt keeruline. Turgu mõjutasid peamiselt kõrge inflatsioon Ühendriikides, süvenev USA tollisõda Hiinaga ning pingeline geopoliitiline olukord, mida teravdas jätkuv sõda Ukrainas. Keskmise kliendi hankimise maksumus kasvas taas võrreldes eelneva majandusaastaga, kuid tõhus turundusstrateegia võimaldas sihtturul klientideni jõuda ning hoida müügimahud stabiilsena. Seitsmenda majandusaasta peamiseks väljakutseks oli jätkuvalt ülemaailmne inflatsioon ning sellest tulenev ostujõu vähenemine võrreldes ettevõtte esimestel tegutsemisaastatel. Seetõttu jäi ja jääb ka järgmisel majandusaastal põhifookus kasumi optimeerimisele USA turul. Seitsmendal majandusaastal tehtud peamised investeeringud olid seotud ettevõtte arendamisega. Need hõlmasid koolitusi, AI tarkvara ning riistvarauuendusi. Samuti jätkati investeerimist USA aktsiaturule, kus portfell saavutas majandusaasta lõpuks rekordilise kasumi. Kaheksanda majandusaasta põhieesmärk on kasvatada äritegevuse kasumit ning suurendada investeeringuid reklaami ja turundustegevusse. Samuti jätkatakse aktiivset kaubamärgi edasimüüjate otsimist, et viia tooted USA esinduste lettidele ja vähendada ettevõtte sõltuvust tasulisest reklaamist. Plaanis on teha investeering ka reklaamsõiduki ehitamiseks — ettevõtte kaubamärki esindav sõiduk, mida kasutatakse makstud reklaamikampaaniates. Lisaks kavandatakse investeeringute portfelli suurendamist, keskendudes peamiselt USA aktsiaturule. Ettevõte jätkab oma tegevust samas valdkonnas ka kaheksandal majandusaastal. Finantssuhtarvud 31.07.2025 31.07.2024 Aktivate rentaablus (ROA) 42% 34% Omakapitali rentaablus (ROE) 42% 35% Ärirentaablus 22% 16% Võlakordaja 1% 2% Maksevõime üldine tase 170,46 49,46 Suhtarvude arvutamise metoodika: ROA(%)=puhaskasum/varad*100 ROE(%)=puhaskasum/omakapital*100 Ärirentaablus(%)=ärikasum/müügitulu*100 Võlakordaja(%)=kohustused/koguvara*100 Maksevõime üldise tase=käibevarad/lühiajalised kohustused
Kommentaarid (0)