ECOMMERCE MARKETING OÜ
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
ECOMMERCE MARKETING OÜ hetkeolukord
Juba 3138 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,5 punktiga ja kommenteeritud 2 korda.
Tegevusaruanne 2023
eCommerce Marketing OÜ, mis alustas oma tegevust 26. juulil 2018, on pühendunud jaemüügi ja turunduse edendamisele interneti kaudu. Viies majandusaasta oli ettevõtte jaoks edukam kui neljas, saavutades suurema osa eelmise majandusaasta lõpus seatud eesmärkidest. Viienda majandusaasta suurimaks saavutuseks võib pidada töötajate väljaõpetamist ja erinevate turundustaktikate testimist, mis omakorda aitasid kaasa müügi kasvule võrreldes eelmise majandusaastaga. Viiendal majandusaastal oli majanduskeskkond USAs ja kogu maailmas väljakutseid pakkuv. Eelkõige mõjutasid majanduskeskkonda Ühendriikide kõrge inflatsioon ja selle pidurdamiseks USA keskpanga poolt intresside tõstmine. Jätkuv pingeline ülemaailmne olukord, Hiina majanduse ebastabiilsus, Ukraina sõda, energiahindade kiire kasv ja kõrge inflatsioonitase tõstsid kaudselt keskmise kliendi hankimise maksumuse kõrgemaks kui see oli eelneval majandusaastal. Viienda majandusaasta põhiprobleemiks oli jätkuvalt ülemaailmne inflatsioon ja sellega seotud ostujõu vähenemine. Sellega seoses tuli Austraaliasse laienemise plaan edasi lükata ja keskenduda rohkem kasumi optimeerimisele USA turul. Sellegipoolest müük kasvas ja müüginumbrid liikusid paremuse suunas. Peamised investeeringud viiendal majandusaastal olid ettevõtte arendamisega seotud kulutused — koolitused ja arvuti riistvaraline uuendus. Antud majandusaastal sai ka edukalt USA aktsiaturule ning krüptovaluutasse investeeritud, millest mõlemad investeeringud jäid majandusaasta lõpuks kasumisse. Kuuenda majandusaasta põhieesmärk on suurendada kaubamärgi tootevalikut, tegeleda tootearendusega, ja tõsta ettevõtte käivet ja kasumit. Samuti on plaanis kuuendal majandusaastal laieneda Austraalia turule. Lisaks on planeeritud investeeringute portfelli kasvatamine — eelkõige suuremas osas USA aktsiaturg, kuid võimalik et ka Eesti kohalik kinnisvara. Kuuendal majandusaastal jätkab ettevõte oma tegevust samas valdkonnas. 31.07.2023 31.07.2022 Müügitulu 3 717 786 2 979 972 Kasum 706 400 572 533 Finantssuhtarvud Aktivate rentaablus (ROA) 49% 60% Omakapitali rentaablus (ROE) 49% 61% Ärirentaablus 18% 19% Võlakordaja 1% 1% Maksevõime üldine tase 91,89 82,37 Suhtarvude arvutamise metoodika: ROA(%)=puhaskasum/varad*100 ROE(%)=puhaskasum/omakapital*100 Ärirentaablus(%)=ärikasum/müügitulu*100 Võlakordaja(%)=kohustused/koguvara*100 Maksevõime üldise tase=käibevarad/lühiajalised kohustused
ECOMMERCE MARKETING OÜ kontaktid
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?