ECOMMERCE MARKETING OÜ
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
ECOMMERCE MARKETING OÜ hetkeolukord
Juba 2775 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,5 punktiga ja kommenteeritud 2 korda.
Tegevusaruanne 2022
eCommerce Marketing OÜ alustas 26 juuli 2018, tegeledes jaemüügi ja turundusega interneti teel. Ettevõtte neljas majandusaasta oli edukas ja kolmanda majandusaasta lõpus seatud eesmärgid järgnevaks majandusaastaks said kõik saavutatud. Käive kasvas enam kui kaks korda ja jäi 3,2 miljoni USD suurusjärku. Suurimaks neljanda majandusaasta saavutuseks võib lugeda üldist tootekvaliteedi arendamisega seotud uuendusi ja kasumi kasvatamist. Arendatud sai ka uut eelmisel aastal testitud toodet, mille testimine on nüüdseks lõppjärgus.
Neljanda majandusaasta põhiprobleemideks oli ja jätkuvalt on ülemaailmne inflatsioon ja sellega seotud ostujõu vähenemine. Kallinenud toote ja toormaterjalide hinnad tõstsid kulusid ja viisid kasumimarginaali vähemaks. Kuid sellegipoolest suutis ettevõte toimetada rekordnumbritega, mis kinnitab ettevõtte jätkusuutlikkust ka raskemates oludes. Parematel aegadel võib prognoosida seega ettevõtte hüppelist kasvu.
Peamised ettevõtte investeeringud neljandal majandusaastal olid ettevõtte arendamisega seotud kulutused, nagu näiteks arvuti riistvaraline pool ja veebilehega seotud uuendused. Antud majandusaastal sai hakatud tegelema ka rahaliste investeeringutega. Ettevõttele on nüüdseks loodud erinevatele investeerimisplatvormidele kontod eesmärgiga investeerida krüptovaluutasse ja USA aktsiaturgu.
Viienda majandusaasta põhieesmärk on käibe ja kasumi tõstmine. Eesmärk on oktoobri jooksul välja koolitada ettevõtte esimene täiskohaga töötaja ja seeläbi hakata keskenduma müügi suurendamisele. Samuti on plaanis testida viienda majandusaasta teises pooles Austraalia turgu ja leida erinevaid mooduseid ettevõtte müügi kasvatamiseks. Lisaks on eesmärk hakata tegelema rohkem ettevõtte varade investeerimisega.
Viiendal majandusaastal jätkab ettevõte oma tegevust samas valdkonnas.
2022 2021
Müügitulu 2 979 972 1 162 210
Kasum 572 533 246 345
Finantssuhtarvud
Aktivate rentaablus (ROA) 60% 51%
Omakapitali rentaablus (ROE) 61% 52%
Ärirentaablus 19% 25%
Võlakordaja 1% 1%
Maksevõime üldine tase 82,37 79,15
Suhtarvude arvutamise metoodika:
ROA(%)=puhaskasum/varad*100
ROE(%)=puhaskasum/omakapital*100
Ärirentaablus(%)=ärikasum/müügitulu*100
Võlakordaja(%)=kohustused/koguvara*100
Maksevõime üldise tase=käibevarad/lühiajalised kohustused
ECOMMERCE MARKETING OÜ kontaktid
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?