ECOMMERCE MARKETING OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 3496 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,5 punktiga ja kommenteerit

ECOMMERCE MARKETING OÜ hetkeolukord

Juba 3496 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,5 punktiga ja kommenteeritud 2 korda.

Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei soovi
Juhatuse liige Raivo Sagur (16.01.2025): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“

Tegevusaruanne 2024

eCommerce Marketing OÜ, mis alustas oma tegevust 26. juulil 2018, on pühendunud jaemüügi ja turunduse edendamisele interneti kaudu. Kuues majandusaasta oli ettevõtte jaoks sarnane viiendale, kusjuures eelmise majandusaasta lõpus seatud eesmärgid said suuremas osas täidetud. Kuuenda majandusaasta suurimaks saavutuseks võib pidada kaubamärgi edukat hoidmist konkureerival tasemel. See on eriti märkimisväärne, arvestades, et uute klientide leidmine on muutunud järjest kulukamaks seoses globaalse majandusliku olukorra halvenemisega. Kuuendal majandusaastal oli majanduskeskkond USAs ja kogu maailmas väljakutseid pakkuv. Majanduskeskkonda mõjutasid eelkõige Ühendriikide kõrge inflatsioon ja selle pidurdamiseks USA keskpanga poolt kehtestatud kõrged intressid. Lisaks mõjutasid majanduskeskkonda jätkuv pingeline ülemaailmne olukord, Hiina majanduse ebastabiilsus, Ukraina sõda, energiahindade kiire kasv ja kõrge inflatsioonitase. Need tegurid tõstsid kaudselt keskmise kliendi hankimise maksumuse kõrgemaks kui see oli eelneval majandusaastal. Põhiprobleemiks oli jätkuvalt ülemaailmne inflatsioon ja sellega seotud ostujõu vähenemine. Selle tõttu tuli Austraaliasse laienemise plaan edasi lükata ja keskenduda kasumi optimeerimisele USA turul. Ettevõtte peamised investeeringud olid seotud ettevõtte arendamisega - koolitused, AI tarkvara ja arvuti riistvaralised uuendused. Antud majandusaastal investeeriti jätkuvalt USA aktsiaturule ning investeeringud jäid majandusaasta lõpuks kasumisse. Seitsmenda majandusaasta põhieesmärk on viia põhitooted võimalikult kõrgele tasemele ning luua veebilehel struktuur, mis toetab kaubamärgi laienemist. Aasta teises pooles on plaanis alustada aktiivset kaubamärgi edasimüüjate otsimist, et viia tooted USA esinduste lettidele ja vähendada reklaamist sõltuvat osa ettevõtte kasumis. Samuti on kavas laieneda Austraalia turule majandusaasta lõpupoole. Lisaks on plaanis suurendada investeeringute portfelli, keskendudes eelkõige USA aktsiaturule ja võimalusel ka Eesti kohalikule kinnisvarale. Ettevõte jätkab oma tegevust samas valdkonnas ka seitsmendal majandusaastal. Finantssuhtarvud 31.07.2024 31.07.2023 Aktivate rentaablus (ROA) 34% 49% Omakapitali rentaablus (ROE) 35% 49% Ärirentaablus 16% 18% Võlakordaja 2% 1% Maksevõime üldine tase 49,46 91,89 Suhtarvude arvutamise metoodika: ROA(%)=puhaskasum/varad*100 ROE(%)=puhaskasum/omakapital*100 Ärirentaablus(%)=ärikasum/müügitulu*100 Võlakordaja(%)=kohustused/koguvara*100 Maksevõime üldise tase=käibevarad/lühiajalised kohustused

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.