KARMON GRUPP OÜ hetkeolukord
Juba 675 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 4 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,5 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
Karmon Grupp OÜ on loodud 02.08.2018.a. Tegemist on väikeettevõttega, mille peamine tegevusala on toitlustus. Tegemist on pubi stiilis toitlustuskohaga, mis pakub süüa ja juua nii päevasel ajal, kui ka õhtul. Lisaks toimub söögi ja joogi kaasa müük läbi erinevate kullerfirmade.
Ettevõte pakub ka võimalust pidada erinevad üritusi. Kuna tegemist on eelnevalt tegutsenud kohaga, siis aastal 2018 suvel sai läbiviidud suur siseruumide remont ja uuendamine. Eesmärk värskendada ettevõte ilmet ja amortiseerunud seadmed ja vahendid välja vahetada. Selle tulemusel oli aasta kokkuvõte ka miinuses, kuna investeeringud olid suuremad. Antud kahjum on plaanis kasumiks muuta peale värskendus kuuri, mille läbi muudeti ettevõte ilme klientidele atraktiivsemaks.
Ettevõttel on veel plaan muuta ka brändi nime ja ka välisilmet, seda kõike selleks, et olla kliendile paremini nähtav ja kätte saadavam.
Kuna 2021 tuli Corona viirus, mis tabas toitlustussektorit väga tugevalt, tulenevalt erinevatest piirangutest, jäime töötama ja loodame, et aasta 2022 tuleb oluliselt parem. Aasta 2022 tuli energiakriis, mis mõjus meie ettevõttele väga raskelt. 2023 aastal pingutasime väga, et taastada eelnevad käibed ja kasumid. Kuna turg endiselt väga heitlik, siis jätkame oma pingutustega aastal 2024.
Kommentaarid (0)