GREEN BITE OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 650 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 1 Storybooki kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,6 punktiga ja kommentee

GREEN BITE OÜ hetkeolukord

Juba 650 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 1 Storybooki kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,6 punktiga ja kommenteeritud 1 kord.

Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei soovi
Juhatuse liige Marge Kõllamägi (21.06.2024): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“

Tegevusaruanne 2023

Ettevõttest

Green Bite OÜ tegeleb keskkonnasõbralike supertoitude valmistamise ning turustamisega. Oleme esimene ettevõte Eestis, mis tegeleb putukatest toidu tootmisega, sest putukad on tõeliselt toiteainerikas supertoit ning selle tootmine on kordades keskkonnasäästlikum, kui näiteks liha tootmine.

Meie missiooniks on edendada inimeste tervist, pakkudes kiirelt ja mugavalt tarbitavat täisväärtuslikku ja funktsionaalset toitu, mis jätaks võimalikult väikese ökoloogilise jalajälje.

Meie visiooniks on jõuda Euroopa TOP 10 putukatest tooteid valmistavate ettevõtete sekka aastaks 2030.

Kõrval tegevusena osutab Green Bite OÜ kinnisvaraalaseid teenuseid, sealhulgas kinnisvara haldus ning kinnisvara üüriteenus.

Äritegevuse ülevaade ning eesmärgid järgmiseks majandusaastaks 2023 majandusaasta peamine eesmärk oli müügitulu kasvatamine või vähemalt säilitamine nii Eesti turul kui ka Amazonis. Toodete müügikulu kahanes võrreldes eelneva majandusaastaga 20% võrra. Eesti turu müügimahu vähenemise põhjuseks on klientide ostujõu vähenemine tulenevalt jätkuvast majanduslangusest. USA turul vähendasime turundustuge, mistõttu müük küll kahanes kuid kasumlikkus suurenes.

Kinnisvaraalase kõrval tegevuse, lühi ja pikaajalise üüriteenuse osatähtsus käibest kasvas 2023a jõudsalt ning moodustas poole majandusaasta käibest.

2024 majandusaasta peamine eesmärk kasumlikult kasvatada müügitulu. Eesti turul oleme seadnud eesmärgiks saavutata jätkusuutlik müük jaekettides ning e-poes. Selleks on tarvis kasvatada kordusostude hulka läbi püsiklientide. Müügitulu suurendamiseks Eesti turul panustame jätkuvalt olulisel määral turundustegevustesse. Varasemast suurem fookus on ka üüriteenusel.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.