KALAMATA OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 74 053 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 1 Storybooki kasutaja. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid puu

KALAMATA OÜ hetkeolukord

Juba 74 053 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 1 Storybooki kasutaja. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid puuduvad samuti.

Tegevusaruanne 2023

Ettevõte alustas tegevust 04.03.2019.

Kalamata OÜ sai loodud täitmaks tühja kohta Eesti turul, mis selle firma loomist ka soodustasid. Vaatamata Kreeka köögi populaarsusele kogu maailmas, puudus Eestis praktiliselt võimalus osta sealseid ehedaid toorained.

Ettevõte tarnib ehedat Kreeka talukaupa eestlaste toidulauale ühe väga lihtsa printsiibi alusel: too seda, mida tarbib traditsiooniline Kreeka perekond, kus mitu põlvkonda elab koos ühe katuse all ja kus pere ja sõpruskonnaga kokku saades kaetakse laud maa rikkalikule toidukultuurile omasid tavasid järgides.

Kalamata OÜ toob kõik oma toiduained Eestisse kaalukaubana ja nii ehedal kujul kui vähegi võimalik, keskkonnasõbralikku maailmavaadet austades.

Ettevõtte asutaja on ise käinud Kreekas kohapeal otsinud välja just neile kõige paremad ja sobivamad toiduainete tarnijad ning sõlminud vastavad kokkulepped koostööks.

Aasta 2023 plaan oli veelgi süvendada eestlaste huvi eheda Kreeka talukauba vastu. Tutvustada Kreeka kultuuri ja tavasid läbi toidu. Mis sujus väga edukalt. Kalamata OÜ on väga hästi klientide seas vastu võetud ning inimesed juba teadvad, kes me oleme ja mida me teeme. Meil on

Eesti turu kohta väga korralik kliendibaas üle terve Eesti, mis pidevalt täieneb.

2022 aastal sai valmis isiklik kokaraamat „Kreeka köök“, et tutvustada klientidele Kreeka köögi maitseid roogi ja sellega kasvatada huvi toodete vastu ning kasvatada müüki. Kokaraamat on müügil Apollo ja Rahvaraamat raamatupoe lettidel.

Kogu suhtlus klientidega on vahetu ja personaalne. Tähtis on klient, tema soovid ja meie võrratud maitsed. Avasime Balti jaama turul juurikaalal enda isikliku leti. Kliendid saavad tulla Kreeka toiduga tutvuma ning ise degusteerida kõiki maitseid enne ostmist. Meie soov on pakkuda kliendile ligilähedale sama ehedat kogemust toiduostmisel nagu sa saad selle Kreekas viibides ja turul käies. Leti avamisega oleme oma kliendibaasi suurendanud märgatavalt. Meid leiab külastavad nüüd ka need kliendid, kes satuvad lihtsalt turule jalutama.

Tegime väga palju ise reklaami oma ettevõtte kohta sotsiaalmeedias ning ajakirjanduses. Kuid meid leidsid ka ise üles erinevad meedia väljaanded. Meist oli mitmeid artikkel ajalehes Postimees ja ajakirjas Oma Maitse. Ettevõte käis väga palju oma letiga väljas erinevatel laatadel ja OTTidel üle Eesti.

Ettevõte kahjumit vähendatakse järgnevate aastate jooksul proportsionaalselt müüki kasvatades ja ettevõte loodab kasumit teenida lähi aastatel.

Plaan aastateks 2022 - 2026 (cid:127) Laiendada oma toodete sortimenti.

(cid:127) Jõuda veel rohkemate klientide juurde üle Eesti. Suurendada oma olemasolevat kliendibaasi.

(cid:127) Jõuda ka välis turule oma kaubaga.

(cid:127)Arendada turismi Kreekas (cid:127) Reklaamida ja turundada ennast ise.

(cid:127) Luua kliendisõbralik ja informatiivne e-pood www.kalamata.ee saidil

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.