TALLINK FAST FOOD OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 3098 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 6 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,0 punktiga ja komment

TALLINK FAST FOOD OÜ hetkeolukord

Juba 3098 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 6 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,0 punktiga ja kommenteeritud 116 korda.

Tegevusaruanne 2024

Osaühingu Tallink Fast Food põhitegevusalaks on Burger Kingi kiirtoitlustusrestoranide opereerimine Eestis. Tallink Fast Food kuulub 100% aktsiaseltsile Tallink Grupp, Tallink omandas Burger Kingi frantsiisiõigused 2019. aastal. Eestis tegutses 2024. aastal kokku kaheksa restorani, kuus Tallinnas ja kaks Tartus. Burger Kingi menüüsse kuuluvad erinevad leegil grillitud veiseliha burgerid, kanaburgerid, wrapid ja magustoidud.

2024. aasta tõi mitmeid väljakutseid, mis oluliselt mõjutasid meie majandustulemusi. Müügitulu langes võrreldes eelneva aastaga ning langus on tingitud eelkõige madalseisus olevast majanduskeskkonnast, inimeste ostujõu langusest või ettevaatlikkusest igapäevaste kulutuste tegemisel ning kasvavast konkurentsist kiirtoidu turul.

Igal aastal täiendame oma menüüd uute maitsetega ning eelmisel aastal värskendasime Burger Kingi legendaarse signatuurburgeri Whopperi® retsepti. Lisaks tõime turule mitmeid uusi burgereid, mis kõik klientide poolt hästi vastu võeti – Texas, Gouda Lovers, Danish King jne. Oleme igal aastal korraldanud kampaaniaid, et klientidele laiemalt tutvustada Burger Kingi taimse menüü valikuid, mis on tunduvalt suuremad kui konkurentidel. Üldisest nõrgast majanduskeskkonnast tingituna on menüüs aga järjest olulisema koha leidnud erinevad sooduspakkumised.

Aasta jooksul toetasime erinevaid tennise-, jalgratta- ning jooksuüritusi, et kutsuda inimesi rohkem tegelema spordi ning liikumisega. Kolmandat hooaega järjest annab Tallink Fast Food oma panuse ka Eesti korvpalli toetuseks, kuuludes Kalev/Cramo meeskonna toetajate hulka. Erinevate kohalike spordiürituste toetamine on toonud meile uusi kliente ning aidanud tutvustada Burger Kingi tooteid.

2025. aastal keskendume peamiselt turundustegevustele, et suurendada bränditeadlikkust ning Burger Kingi kaubamärgi nähtavust kiirtoidu turul. Plaanis on käivitada mitmeid uusi kampaaniaid, et paremini jõuda sihtrühmadeni ning meelitada restoranidesse uusi kliente. Peamiseks eesmärgiks on võita uusi ning hoida olemasolevaid kliente pakkudes värskest ja kvaliteetsest toorainest tehtud maitsvaid ja taskukohase hinnaga burgereid väga tiheda konkurentsiga kiirtoidu turul.

Ettevõtte ainuomanik AS Tallink Grupp teostas detsembris 2024 sissemakse ettevõtte omakapitali summas 2 000 000 eurot. 31.12.2024 ei vastanud ettevõtte omakapital Äriseadustiku nõuetele. Ettevõtte omanikul on plaanis 2025. aastal viia omakapital seadusega vastavusse täiendava sissemakse teel.

Aruandeaasta müügitulu oli 7 964 825 eurot ning puhaskahjum 2 814 013 eurot. Aruandeaasta personalikulud moodustasid 2 484 308 eurot ja keskmine töötajate arv oli 121 inimest.

Peamised finantssuhtarvud: (eurodes) 2024 2023

Müügitulu 7 964 825 10 642 479

Müügitulu muutus -25% 35%

Puhaskasum(kahjum) -2 814 013 -2 908 310

Lühiajaliste kohustuste 0,21 0,42 kattekordaja

Suhtarvude arvutamisel kasutatud valemid:

Lühiajaliste kohustuste kattekordaja (kordades) = käibevara/ lühiajalised kohustused

Laura Maarand

Juhatuse liige /allkirjastatud digitaalselt/

Jaak Veskimeister

Juhatuse liige /allkirjastatud digitaalselt/

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.