YANU OÜ hetkeolukord
Juba 851 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,8 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei sooviJuhatuse liige Allan Adojaan (10.04.2024): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“
Tegevusaruanne 2022
Yanu OÜ on aastal 2022 tegelenud peamiselt intensiivse arendustööga. Yanu kaubamärgi all on valminud kolm prototüüpi, üks robotbaar on leidnud koha Tallinna Lauluväljakul ja teine Tallinna kesklinnas. Yanu OÜ osales Dubais Expol mis oli suureks väljakutseks ja eesmärgiks.
Ehitame uusi prototüüpe ja koostööd Tartu Ülikooliga toimub intensiivne ja mahukas teadus-arendustöö robotbaari tööstuslikuks tootmiseks, litsenseerimiseks ja turuletoomiseks. Plaanime ka kaasata investeeringuid 2023 aastal.
Aruandeperioodil tegi ettevõte täiendavaid investeeringuid ja osanike ostusel kaeti kahjumit ülekursi arvelt.
Finantsnäitajad (eurodes) 2022 2021
Kasum/kahjum - 389 210 - 327 543
Lühiajaliste kohustuste 0,32 1,32 kattekordaja
Omakapitali osakaal 0,7% 13,7%
Lühiajaliste kohustiste kattekordaja: käibevara/lühiajalised kohustised
Omakapitali osakaal: omakapital/varad kokku*100
Kommentaarid (0)