LOGISTRIK OÜ hetkeolukord
Juba 301 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
Logistrik OÜ arendatav tehnoloogia ja infotehnoloogiline keskkond (www.logistrik.com) on ellu kutsutud lahendamaks probleemi: leida saadetisele (sobivatel tingimustel) vedaja võimalikult väikese ajakuluga ning hiljem mugavalt hallata tellitud veoteenuste mahtu, kontrollida nende õnnestumist ning maksumuse vastavust.
Võimaldame sobiva veoteenuse valimist senisest erineval viisil, kus infosüsteem on tarneviiside valiku intuitiivseks tegemiseks kaardil välja kuvanud (just sellel ajahetkel ning konkreetse kliendi soovidest lähtuvalt) saadaolevad saadetise tarnimise võimalused ja tingimused (mitte valikut erinevatest vedajatest). Keskkond haldab ka sellele järgnevat standardset protsessi (veoteenuse tellimuse registreerimist; pakisildi trükkimist; vedaja informeerimist saadetise korje osas; saadetise jälgimist, jms).
Meie minimaalseks ambitsiooniks on saavutada arendatava keskkonna üle-Euroopaline kasutatavus. Alustamiseks aega võtnud start-upi kohta suur eesmärk, kuid meie hinnangul igal-juhul saavutatav. Esimese sihina oleme endale seadnud arendatava lahenduse kasutamise võimaldamise Baltikumis. Soovime enne täiendava kapitali (investorite) kaasamist veenduda ärimudeli jätkusuutlikuses ning omandada kogemuse keskkonna levitamisega seotud väljakutsetest, ideaalis selleks ajaks saavutada positsiooni kindlustatus turul.
Lõppenud majandusaasta oli ettevõttele järjekorras neljas. Majandusaastal said asutatud tütarettevõtted Lätis, Leedus, Soomes ja Tšehhis ning asutamised on veel pooleli Rootsis, Poolas ja Hispaanias. Aktiivse majandustegevusega jätkas meid Eestis esindav tütarettevõte.
Jätkus intensiivne arendustegevus infotehnoloogia- ja tootearenduse vallas ning distributsioonikanalite ning organisatsiooni üldise ülesehituse juures. Meie meeskonnaga liitusid kaks tarkvaraarendajat. See on areng, mis aitab meil tõsta tarkvara tootmise tempot. Jätkasime intensiivset tööd just e-kaubanduse valdkonna osas, kus pisut ennatlikult arendasime Prestashop ja Magento platvormide pluginad. Vahetu WooCommerce plugina kasutamisele andmise kogemuse tulemusena saime vajaliku sisendit WooCommerce plugina detailsemaks arendamiseks. Vastava arenduse mahu taustal otsustasime külmutada Prestashopi ja Magento arendustöö ning jätkata nendega siis, kui WooCommerce plugin on välja kujunenud ja turul kasutajate seas levimas. Realiseeritud sai suur hulk vedajate integratsioone, millest osad on erinevate riikide lõikes lokaalse iseloomuga ning millest osad globaalse iseloomuga. Vastav töö on meeldivalt muutumas rutiiniks. See tähendab, et integratsiooni projekti käigus ei esine arenduse juures erilisi üllatusi ega takistusi ning eelnevale tuginedes loodame välja töötada vastava spetsifikatsiooni vedajatele iseseisvaks integreerumiseks meie keskkonnaga.
2024. aasta peamine eesmärk on lõpetada kõik vajalikud ettevalmistused ja alustada Logistriku pakkumuse avaldamisega Baltikumi piires.
Ettevõttel oli aasta keskmisena palgal 3 täiskohaga töötajat, kellele makstud tasude kogusumma oli koos sotsiaalmaksuga 92 374 eurot.
Juhatuse liikmele maksti 2023. aastal tasu 4 800 eurot.
Puhaskahjumiga lõppenud majandusaastast tingituna oli ettevõte omakapital 31.12.2023 seisuga negatiivne, kuid plaanime selle viia seadusega kooskõlla järgmiste perioodide kasumite arvelt. Senimaani rahastab ettevõtte tegevust sidusettevõte.
Management report 2023
The technology and logistrik.com environment developed by Logistrik OÜ was created to address the challenge of quickly finding a suitable carrier for shipments, and then easily managing the volume of ordered delivery services, verifying their success, and ensuring the costs are accurate.
We enable a new way to choose the appropriate delivery service, where the system intuitively displays the available delivery options and conditions on a map (based on real-time and specific customer preferences), rather than just a list of different carriers. The platform also manages the following standard processes (delivery order registration, package label printing, carrier notification about pick-up, shipment tracking, etc.).
Our minimal ambition is to achieve pan-European usability of the developed environment. A large goal for a start-up that took time to get started, but in our opinion, it is certainly achievable. Our initial target is to enable the use of the developed solution in the Baltic region. We want to ensure the sustainability of the business model and gain experience with the challenges related to the dissemination of the environment before attracting additional capital (investors), ideally securing our market position by that time.
The recently concluded fiscal year was the company’s fourth. During the fiscal year, subsidiaries were established in Latvia, Lithuania, Finland, and the Czech Republic, and establishments are still ongoing in Sweden, Poland, and Spain. Our subsidiary representing us in Estonia continued its active economic activity.
Kommentaarid (0)