K&K TELLIMUSED OÜ hetkeolukord
Juba 178 032 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 1 Storybooki kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,0 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
OÜ K&K Tellimused - Tegevusaruanne
Aasta 2023 majandusaasta oli ettevõttele täis palju ootamatuid olukordasid, probleeme isiklikus elus (ning tegutsedes pere ettevõttena tõi see paratamatult kaasa ka meie töö kvaliteedi languse) ning ka juriidilisi muresid mis õnneks said küll lahendatud, kuid mõjusid veelgi halvemini majanduslikele näitajatele ning neile kulunud raha me ilmselgelt tagasi ei saa.
Lisaks kõigile neile faktoritele tekkis vältimatu vajadus meie 22. aastal soetatud uut tööpinda renoveerida, mis omakorda tõi veelgi kulusid ettevõttele. Ning mainimata ei saa jätta ka klientide ostujõu langus ning, tänu erinevatele internetis ringi liikuvatele petturitele, usalduse kadumise meie tegevusvaldkonnas.
Kõikide nende tegurite koosmõjul tuligi lõppkokkuvõttes majandusaastal kahjuks enneolematult suure kahjumiga aasta. Küll aga ei lase me sellest endal pead norgu ning teeme kõik endast oleneva, et järgmisel majandusaastal enda näitajad kasvõi vähekenegi positiivsema poole peale pöörata.
Käesoleva aruande kirjutamise hetkel pean paraku küll möönma, et ka 2024 aasta on siiani esimeses pooles olnud täiesti kohutav - täis veelgi suuremaid halbu elusündmuseid, ootamatuid kulutusi, hinnatõuse jne. Kuid sellegist hoolimata püsime optimistlikud ning hetkese seisuga on lootust, et sügisest võiksid hakata asjad taas kord kasvõi veidikenegi normaliseeruma ning saame lõpuks suunata enda fookuse ettevõtte majanduslike näitajate tagasi turgutamisele.
Majandusaasta lõpuks oleme püstitanud endale eesmärgi järgmisel majandusaastal minmaalselt kasvõi väikesessegi kasumisse tagasi pürgida - kärpides selle saavutamiseks võimalikult palju ebavajalikke kulutusi ning võimalusel hoida kokku nii palju kui võimalik ka muudelt tegevuskuludelt. Samas selle tegemise arvelt ei kavatse me langetada enda tegevuse kvaliteeti ning kliendisõbralikkust.
Kommentaarid (0)