DDIGITAL SOLUTIONS OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 5233 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 2 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,0 punktiga ja komment

DDIGITAL SOLUTIONS OÜ hetkeolukord

Juba 5233 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 2 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,0 punktiga ja kommenteeritud 1 kord.

Tegevusaruanne 2023

DDigital Solutions OÜ on asutatud 10.02.2020. Ettevõte osutab digitaal ja finantsteenuseid.

Aruandeaasta müügitulu oli 3 990 eurot, aruandeaasta lõppes kahjumiga 510 eurot.

Ettevõtte juhtkond koosneb ühest liikmest. Ettevõttel puuduvad töötajad.

2024. aastal ettevõte plaanib arendada enda tegevust ja suurendada kliendibaasi.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

5 võtmetähtsusega elementi meeldejäävas logos

Logo on palju enamat kui lihtsalt pilt; see on klientide jaoks äratundmispunkt ja ettevõtte brändingu oluline alus. Hästi kujundatud logo on mis tahes ettevõtte
ssb.ee
Logo on palju enamat kui lihtsalt pilt; see on klientide jaoks äratundmispunkt ja ettevõtte brändingu oluline alus. Hästi kujundatud logo on mis tahes ettevõtte turundusstrateegia lahutamatu osa, kuna see pakub avalikkusele koheseid ja võimsaid brändi äratundmisi. Logo põhieesmärk on identifitseerida. Piltide, ikoonide või märkide kasutamise kaudu edastavad logod ettevõtte olemust kõige põhilisemal viisil. Need on brändi enda lühend. Meeldejääv logo võib oluliselt parandada brändi identiteeti ja mõjutada kliendi tajumist, ostuotsuseid ja üldist suhtumist tootesse või teenusesse. Element 1:

Oma brändi loomine: täielik stiiliraamatu juhend

Tänases konkurentsirikkas turus on tugev bränd oluline eristumiseks ja oma publikuga suhtlemiseks. Bränd ulatub kaugemale logost või tunnuslausest; see hõlmab e
ssb.ee
Tänases konkurentsirikkas turus on tugev bränd oluline eristumiseks ja oma publikuga suhtlemiseks. Bränd ulatub kaugemale logost või tunnuslausest; see hõlmab ettevõtte väärtusi, isiksust ja lubadust, mida oma klientidele pakute. See on emotsionaalne ja psühholoogiline suhe, mis teil on oma publikuga. Stiiliraamat, tuntud ka kui brändijuhend või brändimanuaal, on põhjalik dokument, mis kirjeldab brändi visuaalseid ja suhtluslikke elemente. See tagab esitluse ja sõnumite järjepidevuse kõikidel platvormidel, mis on oluline bränditunnustuse ja usalduse loomiseks. Stiiliraamatu põhikomponendid

Konversioonide maksimeerimine: e-poe kujunduse põhitõed

Teie e-poe kujundus on teie äri digitaalne esikülg. See on esimene asi, mida potentsiaalsed kliendid näevad ja see loob tooni nende ostukogemusele. Hästi kujund
ssb.ee
Teie e-poe kujundus on teie äri digitaalne esikülg. See on esimene asi, mida potentsiaalsed kliendid näevad ja see loob tooni nende ostukogemusele. Hästi kujundatud e-pood võib tekitada usaldust, edastada väärtust ja juhendada külastajaid ostu sooritama, tõhusalt suurendades teie konversioonimäärasid. Konversioon e-kaubanduse valdkonnas viitab igale soovitud tegevusele, mida külastaja teie veebisaidil teeb, mis võib ulatuda uudiskirja tellimisest kuni ostu sooritamiseni. E-poe kujunduse eesmärk on juhtida külastajaid nende tegevuste poole sujuval ja intuitiivsel viisil. Kasutajakogemuse (UX)

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.