STONE SOCIAL OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 2997 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 3 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,8 punktiga aga kommen

STONE SOCIAL OÜ hetkeolukord

Juba 2997 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 3 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,8 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2023

Stone Social OÜ alustas tegevust 2020. aasta alguses. Ettevõtte põhitegevusalaks on äritegevuse tõhustamiseks mõeldud koolituste ja erialaste konsultatsioonide läbiviimine.

Ettevõtte jätkab põhitegevusega 2024. aastal.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kuidas maksimeerida oma brändi nähtavust erinevatel sotsiaalmeedia platvormidel?

Influencer turundus on dünaamiline ja võimas strateegia, mis hõlmab partnerlust isikutega, kellel on oluline jälgijaskond sotsiaalmeedias või muudel digitaalpla
ssb.ee
Influencer turundus on dünaamiline ja võimas strateegia, mis hõlmab partnerlust isikutega, kellel on oluline jälgijaskond sotsiaalmeedias või muudel digitaalplatvormidel. Need influencerid suudavad mõjutada oma publiku arvamusi ja ostuotsuseid, muutes nad väärtuslikeks liitlasteks brändidele, kes soovivad laiendada oma haaret. Kui influencer turundust tehakse õigesti, võib see viia suurenenud bränditeadlikkuse, kliendilojaalsuse ja müügini. See on sotsiaalse tõestuse vorm, mis kasutab ära usaldust, mida influencerid on oma jälgijatega üles ehitanud. 1. Tuvasta oma brändile õiged influencerid

Kuidas maksimeerida Facebooki reklaamide ROI-d läbi sihtrühma täpse tuvastamise?

Investeeringutasuvus (ROI) on tulemuslikkuse mõõdik, mida kasutatakse investeeringu efektiivsuse hindamiseks. Digitaalse reklaami kontekstis arvutab ROI iga kam
ssb.ee
Investeeringutasuvus (ROI) on tulemuslikkuse mõõdik, mida kasutatakse investeeringu efektiivsuse hindamiseks. Digitaalse reklaami kontekstis arvutab ROI iga kampaaniale kulutatud dollari genereeritud tulu. See on kriitiline näitaja ettevõtetele, et hinnata nende reklaamikulude tõhusust. Väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele (VKEd) ei ole ROI lihtsalt number - see on eluliin. Piiratud eelarvetega peab iga turundusdollar aitama kaasa käegakatsutavale ärikasvule. ROI maksimeerimine tähendab vähemaga rohkema saavutamist, mis on oluline VKEdede jätkusuutlikkuse ja laienemisvõime jaoks.

Kuidas luua veenvaid PR tekste, mis köidavad auditooriumi tähelepanu ja toetavad brändi eesmärke?

Avalike suhete (PR) tekstid on kommunikatsioonistrateegia nurgakivi, mis on mõeldud ettevõtte sõnumi edastamiseks, maine edendamiseks ja sihtrühmaga suhtlemisek
ssb.ee
Avalike suhete (PR) tekstid on kommunikatsioonistrateegia nurgakivi, mis on mõeldud ettevõtte sõnumi edastamiseks, maine edendamiseks ja sihtrühmaga suhtlemiseks. Need tekstid võivad võtta erinevaid vorme, sealhulgas pressiteated, kõned, uudiskirjad ja sotsiaalmeedia postitused. Digiajastul ei ole PR tekstid ainult meediasuhetest; need on oluline osa terviklikust digitaalsest turundusstrateegiast. Need aitavad ettevõtetel luua brändihäält, jagada uudiseid ja luua ühendusi nii klientide kui ka mõjutajatega veebis. Veenvate PR tekstide võtmetegurid Tõhusad PR tekstid on selged ja asjalikud.

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.