ALEXANDER GESELL HOLDING OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 108 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,8 punktiga aga kommenteerit

ALEXANDER GESELL HOLDING OÜ hetkeolukord

Juba 108 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,8 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2023

1. Ettevõtte põhitegevus, toote- ja teenusegrupid

Ettevõtte praegune ärimudel põhineb ärikasvu mentorlusprogrammi müügil väikestele ettevõtetele. Mentorlusprogrammil on kaks taset.

Madalama taseme pakkumine sisaldab 12-kuulist juurdepääsu järgmistele teenustele: e-õpe, grupicoaching ja mastermind-grupp. Teine tase on meie Blitzscale Workshop, mis sisaldab kahe nädala pikkust 1-1 konsultatsiooni pluss 12-kuulist juurdepääsu madalama taseme teenustele.

Ettevõtte kliendid on peamiselt Kesk-Euroopast ja Ameerika Ühendriikidest. Sihtgrupiks on väikesed B2B ettevõtted, mille aastane käive on 100 000 € kuni 10 miljonit €, tegutsedes konsultatsiooni, tarkvara, coaching'u ja agentuuride valdkondades.

Ettevõtte teenusepakkumine keskendub nende ettevõtete aitamisele saavutada oma äri 2-10-kordne kasv ühe aasta jooksul, skaleerides nende turundus- ja müügitegevusi meie mentorlusprogrammi abil.

2023 aastal koosnes tiim asutajast, sisutreenerist, müügiesindajast, tehnoloogiaeksperdist ja assistendist. Alates novembrist liitusid tiimiga juhtiv treener ja copywriting'u treener ning detsembrist teine müügiesindaja ja täiendavad assistendid. Kõik töötajad on palgatud rahvusvaheliste vabakutselistena, kuna nad asuvad neljal erineval kontinendil.

Peamised turunduskanalid on LinkedIn ja külmad e-kirjad. Peamine turundusleke on veebiseminarid. Ettevõte õpetab oma klientidele samasuguse turundustaktika rakendamist, mida nad ise kasutavad, mis loob positiivse kordusefekti, aidates pakkuda pidevalt konkurentsivõimelist toodet.

Peamised tegevuskulud on seotud vabakutseliste palkamisega. Teised tegevuskulud on pigem väikesed ja koosnevad peamiselt turundus- ja teenuste osutamiseks vajalikest tööriistadest.

2. Aruandeaastal tehtud investeeringud ja tulevikuplaanid 2023 aasta jaanuaris alustas ettevõte asutaja koormuse vähendamist müügitöös, andes selle ülesande esimesele komisjonitasupõhisele müügiesindajale. Selle tegevuse käigus loodi müügiprotsessi standardprotseduurid ja kogu müügiprotsess professionaliseeriti. 2024. aasta detsembris õigustas ettevõtte kasv teise komisjonitasupõhise müügiesindaja palkamist. See tegevus mitmekordistas ettevõtte müüki ja allkirjastatud tulu, millel on märkimisväärne mõju 2024. aastal.

Juuni ja septembri vahel uuendas ettevõte oma põhitoodet, mis loob olulise kasvuvõimaluse 2024. aastaks. Selle tegevuse osana tutvustati uut teenust kõrgema hinnatasemega töötoa näol, mis vähendas klientide turulejõudmise aega 3 kuu võrra ja kolmekordistas iga kliendi tulu. 2023.

aasta novembris palkas ettevõte juhtiva treeneri ja copywriting'u treeneri, et asutaja saaks sellest tegevusest vabaneda ja võimaldada organisatsioonil uue toote skaleerimist kolm korda.

Augustis tõstis ettevõte oma juhtimislekked järgmisele tasemele, mis tõi juba detsembris 2023 40 000 € rahavoogu. See pidev tegevus võimaldab organisatsiooni olulist skaleerimist 2024. aastal.

2023 aasta septembris alustas ettevõte investeerimist professionaalse CRM-süsteemi loomisesse, mis automatiseerib üle 70% ettevõtte varasemast käsitsi tehtud tegevustest ja viib 2024. aastal märkimisväärse kasvuni.

Novembris alustas ettevõte oluliste töötajate palkamist, et 2024. aastal kasvada: juhtiv treener, müügiesindaja, 2 uut assistenti. See toob ettevõtte kasvule 2024. aastal märkimisväärset positiivset mõju.

3. Olulised teadus- ja arendusprojektid ning nende kulud

Umbes 10% vabakutseliste kuludest on suunatud uurimisprojektidele, mis hõlmavad uute turunduslekete, tööriistade ja LinkedIni algoritmi muutuste testimist. See on osa meie teenusepakkumisest, et pakkuda alati kõige uuemaid ja paremaid turundusstrateegiaid.

Lisaks investeeriti ligikaudu 3 000 € vabakutselistesse, kes leidsid turul parima veebiseminari tööriista, ja 30 000 €, et leida ja rakendada turu parim CRM-tööriist.

4. Olulised sündmused, mis mõjutavad järgmiste majandusaastate tulemusi 2023 aasta juunis mõjutas ettevõtte tegevust negatiivselt muutus LinkedIni algoritmis. See sündmus mõjutas nii meie turundusleket kui ka suutlikkust klientidele tulemusi pakkuda. Kogetud raskustest saadi üle, rakendades uusi külmade e-kirjade strateegiaid ja parandades LinkedIni ürituste SEO-d.

Kuna oleme turundusettevõte, mis keskendub LinkedInile ja e-kirjadele, mõjutavad meid pidevalt algoritmi ja võimaluste muutused. Kavatseme seda riski maandada, laiendades 2024. aastal oma sisemist teadusosakonda.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.