Kuidas personaalne võlahadus hoiab kliendisuhteid
Võlahalduse roll kliendisuhetes
Viimase paarikümne aasta jooksul on võlahalduses levinud lihtne lahendus saata meeldetuletuskirju, ähvardada klienti inkassoga ja lisada ta maksehäreregistrisse.
Loomulikult on kliente, kellega teisiti ei saagi aga enamasti siiski ju mitte. Põhjus, miks valitakse meeldetuletuskirjad ja mitte kliendile helistamine ja tähtaja või maksegraafiku kokkuleppimine on tavaliselt tööjõu ressursi nappus. Kirju saata on kerge, see ei nõua empaatilist ja enesekindlat suhtlusoskust ega spetsiaalse inimese palkamist.
Kahjuks on tulemuseks sageli, et klient valib tulevikus konkurendi tooted/ teenused ja raha jääb Teie ettevõtte kontole laekumata.
Siin tulebki appi meie personaalne ja paindlik võlahaldusteenus. Teie saadate meile nimekirja võlglastest, koos telefoninumbri ja meiliaadressiga ja vastu saate kontrollitud kontaktandmed ja kokkulepitud maksetähtaja või maksegraafiku.
Kui kaugele võib ulatuda maksetähtaeg ja mitmele kuule võib teie klientide maksegraafik ulatuda lepime teiega kokku juba enne lepingu sõlmimist.
Tundub mõistlik?
Andke oma huvist märku b2bkliendihaldus@gmail.com ja räägime täpsemalt, kuidas saame Teie ettevõttele kasulikud olla.
Kommentaarid (0)