PUHTALT LOODUSELT TÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Võlahalduse roll kliendisuhetesViimase paarikümne aasta jooksul on võlahalduses levinud lihtne lahendus saata meeldetuletuskirju, ähvardada klienti inkassoga ja

Kuidas personaalne võlahadus hoiab kliendisuhteid

Võlahalduse roll kliendisuhetes

Viimase paarikümne aasta jooksul on võlahalduses levinud lihtne lahendus saata meeldetuletuskirju, ähvardada klienti inkassoga ja lisada ta maksehäreregistrisse.

Loomulikult on kliente, kellega teisiti ei saagi aga enamasti siiski ju mitte. Põhjus, miks valitakse meeldetuletuskirjad ja mitte kliendile helistamine ja tähtaja või maksegraafiku kokkuleppimine on tavaliselt tööjõu ressursi nappus. Kirju saata on kerge, see ei nõua empaatilist ja enesekindlat suhtlusoskust ega spetsiaalse inimese palkamist.

Kahjuks on tulemuseks sageli, et klient valib tulevikus konkurendi tooted/ teenused ja raha jääb Teie ettevõtte kontole laekumata.

Siin tulebki appi meie personaalne ja paindlik võlahaldusteenus. Teie saadate meile nimekirja võlglastest, koos telefoninumbri ja meiliaadressiga ja vastu saate kontrollitud kontaktandmed ja kokkulepitud maksetähtaja või maksegraafiku.

Kui kaugele võib ulatuda maksetähtaeg ja mitmele kuule võib teie klientide maksegraafik ulatuda lepime teiega kokku juba enne lepingu sõlmimist. 

Tundub mõistlik?

Andke oma huvist märku b2bkliendihaldus@gmail.com ja räägime täpsemalt, kuidas saame Teie ettevõttele kasulikud olla. 

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Personaalse kliendihalduse olulisus

Tänapäeva konkurentsitihedas ärimaailmas on personaalne kliendihaldus kujunenud oluliseks strateegiaks ettevõtetele, kes soovivad eristuda ja luua püsivaid suht
ssb.ee
Tänapäeva konkurentsitihedas ärimaailmas on personaalne kliendihaldus kujunenud oluliseks strateegiaks ettevõtetele, kes soovivad eristuda ja luua püsivaid suhteid oma klientidega. Väikeste ja keskmise suurusega ettevõtete (VKEde) ja korporatiivklientide jaoks, eriti Eestis ja ümbritsevates piirkondades, ei ole personaalne kliendihaldus mitte ainult trend, vaid hädavajalikkus. See hõlmab teenuste ja suhtluse kohandamist, et vastata iga kliendi ainulaadsetele vajadustele ja eelistustele, parandades seeläbi nende üldist kogemust ja rahulolu. VKEde ja Korporatiivklientide Vajaduste Mõistmine

Ülevaade meie teenustest

Võlahaldus -  Helistame Teile võlgu jäänud kliendile ja lepime kokku tähtaja, millal võlg tasutud saab. Lisaboonusena saavad kontrollitud ka kliendi kontaktandm
ssb.ee
Võlahaldus - Helistame Teile võlgu jäänud kliendile ja lepime kokku tähtaja, millal võlg tasutud saab. Lisaboonusena saavad kontrollitud ka kliendi kontaktandmed ja saate edaspidi kindlad olla, et ka teie sooduspakkumised jõuavad õigele aadressile.  Tegeleme nii  era-, kui äriklientidega. Hoiame Teie eest kliendisuhteid -  infokülluses ja kriisides unustatakse tegeleda võlgadega, mida ei suudeta maksta. Tulemuseks on inkassonõuded ja kliendisuhted, millesse on  kulutatud suuri summasid ja aega saavad rikutud. Meie saame olla Teie ettevõtte hääl, mis aitab ka keerulistes olukordades olla

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.