WIL KNITWEAR OÜ hetkeolukord
Juba 4225 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 1 Storybooki kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga ja kommenteeritud 1 kord.
Tegevusaruanne 2023
WIL Knitwear OÜ loodi 2021.a. Ettevõtte peamiseks tegevusalaks on laste- ja beebiriiete ja beebitekkide tootmine kaubamärgi Wool In Love all.
Oluline on naturaalsus ja materjalide kõrge kvaliteet. Kasutatakse Itaalia ja Saksamaa lõngatehaste väga kvaliteetset peenlõnga, nii peab toode kasutamisele kaua vastu ja tooteid on lihtne hooldada. Tooteid müüakse oma e-poes www.woolinlove.ee. Pop-up poe raames ka Tallinna ja
Tartu Kaubamajas. Müüginumbrid aga jäid viimasel hooajal Tallinna kaubamajas kesiseks. Ka Kaubamaja enda hinnangul on olnud nõudlus kriisiolukorra tõttu madal.
e-poe müügitulu on olnud rahuldav.
Majandusolukord "Eesti majandus on kannatanud ostujõu ning konkurentsivõime vähenemise tõttu. Statistikaameti hinnangul kahanes Eesti majandus eelmisel aastal 1,3%. Võrreldes Euroopa Liidu teiste riikidega kujunes möödunud aasta Eesti majanduse jaoks kasvumõõdiku järgi nõrgemaks." https://www.eestipank.ee/publikatsioonid/rahapoliitika-ja-majandus/2023/rahapoliitika-ja-majandus-20231
WIl Knitwear plaanib arendada uusi tooteid, parendada olemasolevaid, arendada e-poodi ning parandada seeläbi konkurentsivõimet. Lisaks panustada turundustegevustesse.
Ettevõttel on 1 töötaja, 2023.a. müügitulu oli 22148 euro.
Kommentaarid (0)