Mis on sisuturundus?
Sisuturundus on strateegiline lähenemisviis sisus loomisele, mis põhineb tarbijate vajaduste ja huvide rahuldamisel. See hõlmab sisu loomist ja jagamist, mis on mõeldud selleks, et aidata tarbijatel oma probleeme lahendada, nende teadmisi täiendada või nende huvisid rahuldada.
Sisuturundus hõlmab tegevusi nagu blogipostitused, infograafikud, videod, e-raamatud, podcastid jne. Need tegevused on suunatud tarbijatele ja aitavad luua usaldust, brändibündlust ja müügivõimalusi.
Sisuturundus erineb traditsioonilisest turundusest, sest see ei pea olema otse müügipõhine ja see ei hõlma ülalt alla reklaamimist. Selle eesmärk on anda tarbijatele väärtust, mis võib aidata neil oma otsuseid teha ja nende huvisid paremini rahuldada.
Sisuturundus on oluline, sest see aitab ettevõtetel luua usaldust ja lojaalsust tarbijate vastu, mis võib viia pikemas perspektiivis rohkem müüki ja kasumit. See on efektiivne viis tarbijate ja brändide vahelise suhte loomiseks, mis võib olla pikaajaline ja tulus.
Ära jää märkamatuks, võta ühendust!
Kommentaarid (0)