GL OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 3115 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 2 Storybooki kasutajat. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid puud

GL OÜ hetkeolukord

Juba 3115 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 2 Storybooki kasutajat. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid puuduvad samuti.

Tegevusaruanne 2023

GL OÜ on registreeritud 25.01.2023. a Tallinna Äriregistris. Ettevõtte põhitegevusala on muud mujal liigitamata lõbustus- ja vaba aja tegevused.

Tegevusala kood Eesti majanduse tegevusalade klassifikaatorite (EMTAK) järgi on 93299. Kõrvaltegevusalaks on jaemüük posti või interneti teel. Tegevusala kood Eesti majanduse tegevusalade klassifikaatorite (EMTAK) järgi on 47911.

Ettevõtte esimese majandusaasta müügikäive oli 44 822 eurot, 100% müügist toimus Eesti Vabariigis. Ettevõtte 2023. a kasumiks kujunes 171 eurot.

Juhatus koosneb kahest liikmest. Juhatuse liikmetele 2023. aastal tasusid ei arvestatud ega makstud.

Seisuga 31.12.2023 ettevõttes töötajaid ei olnud.

Omakapital

Aruandeperioodi lõpus, seisuga 31.12.2023 oli GL OÜ netovara alla Äriseadustikus lubatud piirmäära.

Selleks, et viia netovara seadusega vastavusse, on ettevõtte osanikud otsustanud 2024. aasta jooksul suurendada osakapitali või võtta tarvitusele muud meetmed netovara taastamiseks, milleks on ettevõttele täiendava finantsinvesteeringu andmine.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

5 skandinaavia disainipõhimõtet teie brändile

Skandinaavia disain on lihtsuse, minimalismi ja funktsionaalsusega iseloomustatud liikumine, mis tekkis 20. sajandi alguses. Selle juured on Põhjamaade sotsiaal
ssb.ee
Skandinaavia disain on lihtsuse, minimalismi ja funktsionaalsusega iseloomustatud liikumine, mis tekkis 20. sajandi alguses. Selle juured on Põhjamaade sotsiaaldemokraatlikes põhimõtetes, mis rõhutavad võrdsust ja kättesaadavust kõigile. Tänasel konkurentsirikkal turul on brändi visuaalne identiteet ülioluline. Skandinaavia disainipõhimõtted aitavad brändidel silma paista, pakkudes puhast, kaasaegset esteetikat, mis resoneerib tarbijatega, kes hindavad kvaliteeti ja jätkusuutlikkust. Põhimõte 1: Lihtsus Lihtsus on Skandinaavia disaini südames. See põhimõte pooldab korrastamata ruume,

Unustamatute sündmuste loomine: samm-sammuline juhend

Ürituse loomine, mis jätab püsiva mulje, nõuab põhjalikku planeerimist, loovust ja detailidele tähelepanu pööramist. Olgu tegemist ettevõttega, kes soovib tugev
ssb.ee
Ürituse loomine, mis jätab püsiva mulje, nõuab põhjalikku planeerimist, loovust ja detailidele tähelepanu pööramist. Olgu tegemist ettevõttega, kes soovib tugevdada oma brändi kohalolekut või isikuga, kes otsib isikupärastatud ürituse kogemust, see juhend juhatab teid läbi oluliste sammude, et luua meeldejääv üritus. Ürituse eesmärgi mõistmine Enne logistikasse süvenemist on oluline määratleda, mida soovite oma üritusega saavutada. Kas käivitate toodet, tähistate tähtpäeva või soodustate kogukonna kaasatust? Selged eesmärgid juhivad teie planeerimisprotsessi ja aitavad mõõta ürituse edu.

Trüki jõud digitaalses maailmas

Digitaalse sisu meie ekraanide üleujutamise ajastul püsib trükimeedia jõud, pakkudes käegakatsutavat ja püsivat vastukaalu veebiinfotulva kaduvusele. Hoolimata
ssb.ee
Digitaalse sisu meie ekraanide üleujutamise ajastul püsib trükimeedia jõud, pakkudes käegakatsutavat ja püsivat vastukaalu veebiinfotulva kaduvusele. Hoolimata digitaalse turunduse tõusust on trükimeedia jätkuvalt oluline element terviklikes turundusstrateegiates, pakkudes ainulaadseid eeliseid, mida digitaalne ei suuda jäljendada. Trükimeedia on ajaproovile vastu pidanud, arenedes koos tehnoloogiliste edusammudega, säilitades samal ajal oma põhiomadused - käegakatsutavuse, püsivuse ja autentsuse. Need omadused aitavad trükimeedial läbi murda digitaalsest müra ja jätta tarbijatele kestva

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.