ILUXSIIR OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 435 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid puuduvad s

ILUXSIIR OÜ hetkeolukord

Juba 435 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid puuduvad samuti.

Tegevusaruanne 2024

Üldine teave ettevõtte kotha:

Iluxsiir OÜ on professionaalse juuksehoolduskosmeetika ametlik turustaja, keskendudes juuksurisalongidele suunatud toodetele. Ettevõte tegutseb Tallinnas Mustakivi Kaubanduskeskuses, kus pakub laia valikut juuksehooldustooteid ja juuksuritele vajalikke tarvikuid. Kauplus avati 7.

oktoobril 2024. Ettevõtte peamine kaubatarnija on Läti ettevõte MIKS PLUS SIA.

E-kaubanduse arendamine: 2024.aastal astus ettevõte olulise sammu oma tegevuse laiendamisel, käivitades e-kaubanduse veebilehe www.shopforhair.ee domeenil. Kuigi veebipood on veel arendamisel, on see juba ligipääsetav ja võimaldab klientidel mugavalt tooteid tellida, laiendades seeläbi ettevõtte haaret ka väljaspool füüsilist kauplust. Lisaks on loodud ka ettevõtte veebileht Iluxsiir.ee, kust kliendid saavad teavet ettevõtte, selle toodete ja teenuste kohta.

Veebipoe tehnilised omadused:

Veebipood töötab nopCommerce'i platvormil versiooniga v4.0.30319 (Microsoft Windows NT 10.0.20348.0). Klientide ostukogemuse parandamiseks plaanitakse lähitulevikus integreerida plugin, mis genereerib .xml-formaadis andmeid hinnavõrdlusplatvormide jaoks. See aitab suurendada veebipoe nähtavust ja meelitada ligi uusi kliente läbi erinevate võrdlusteenuste.

Turundustegevus:

Veebipoe tuntuse suurendamiseks ja müügitulemuste parandamiseks on ettevõte rakendanud järgmisi turundusmeetmeid: (cid:127) Veebisaidi SEO-optimeerimise strateegia väljatöötamine ja rakendamine; (cid:127) Sotsiaalmeediakanalite kasutamine kliendisuhtluse ja brändi nähtavuse parandamiseks; (cid:127) Kampaaniate ja eripakkumiste läbiviimine nii uutele kui ka püsiklientidele.

Planeeritud arendussuunad:

Järgmise aasta peamised arendustegevused hõlmavad: (cid:127) Veebisaidi kasutajaliidese täiustamist ja kliendikogemuse optimeerimist; (cid:127) Toodete valiku laiendamist vastavalt turu nõudlusele; (cid:127) Uute turundusstrateegiate rakendamist, sealhulgas koostöö blogijate ja juuksuritega, et suurendada brändi tuntust.

Finantsnäitajad:

Aruandeperioodil oli ettevõttel kahjum, mis oli seotud kaupluse avamise ja kaubavarude soetamisega. Käesoleval aastal on eesmärk kahjum katta füüsilise müügipunkti käibe kasvatamise ning e-kaubanduse laiendamise abil, sealhulgas veebipoe täieliku käivitamise ja kliendibaasi suurendamise kaudu.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.