HIIUMAA KÄSITÖÖSELTS MTÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?

HIIUMAA KÄSITÖÖSELTS MTÜ hetkeolukord

Juba 655 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 2 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,9 punktiga ja kommenteeritud 17 korda.

Tegevusaruanne 2022

2022. toimunud: * Pitsinäitus Meistrite Majas * Kogu poes oleva kauba tripkoodidega varustamine ja kassaprogrammi sisestamine. Umbes 2000 erinevat toodet, lisaks kordused (ühte asja mitu tükki) * Jõudumööda e-poodi kauba lisamine 2023 suve alguseks on e-poes üleval u 1100 toodet *Osalesime paljude Hiiumaa partneritega kolmeaastase projekti "Kestlik pärand" koostamises.

Paraku toetas PRIA seda vaid osaliselt ja vald ei näinud võimalust nii suures mahus panustada ning projekt jäi ära.

*Soovisime Kila-Kola laata muuta palju suuremaks Pärandfestivaliks. Kuna aga meie taotlus jäi

Rahvakultuuri sihtkapitali joone alla, siis jäi see muudatus ära.

*Planeerisime Pärandimalevat koostöös Hiiumaa Muuseumi ja Kärdla Noortekeskusega, aga loobusime lõpuks, kuna valla poolne rahastusotsus tuli nii hilja, et selleks ajaks tuli leida juba uued lahendused.

*Osalesime esimesel Hiiumaa Turismimessil ja selle jaoks valmis meil seltsi flaier, mis on ka pärast messi laialdast kasutust leidnud. Eesmärgiks oli jõuda oma flaieritega kohtadesse kus turistid käivad nt majutus ja tegevuskeskused, et sealt uusi külastuskohti otsides jõuaks saare külastajad rohkem ka meieni.

*Osalesime vallapoolse esindusega Kärdla sõpruslinnas Virolahtis, Klamila sadamas toimunud

Soome rannakultuurifestivali Sõbralaadal ja tutvustasime meie käsitööd.

*Sel aastal külastasid meid esimest korda ametlikult Hiiumaa Arenduskeskuse ja Hiiumaa valla esindajad. Tutvustasime neile meie maja, tehtud töid, igapäevaelu rõõme-muresid ja edaspidi plaanis olevat.

*Vald pakkus meile lisaks rendile teist maja Vabrikuväljak 4, aga loobusime, kuna tingimused olid väga karmid. Kohe oleks pidanud palju raha investeerima, aga meie sõltume projektitoetustest ja ei saa sellise kohustusega ennast siduda.

*Alustasime ettevalmistustega koostööks R-Kioskiga Hiiumaa praamidel.

*Suvine Käsitöö- ja Omatoodangu Laat koos "Hiiu Moodi" moeetendusega. Kadi Kiiver tegi taimedega värvimise õpituba ja korraldas viipsikute näituse. Osalesid ja Hiiumaa Muuseum ja

MTÜ Jääk ja Praak praktiliste töötubadega *Kila-kola laat *Täiskasvanud Õppija Nädala raames sai Kärdla raamatukogus läbi viidud kudumise õpituba *Sügisel lõpetas Maalingute restaureerimise OÜ seinamaalingu konserveerimise, mis oli toetust saanud Muinsuskaitseametilt.

Osalesime Mardilaadal Saku Suurhallis, ku saime järgmiseks aastaks kutse olla Mardilaadal 2023 peakülaline, mis tähendab suurt tähelepanu ja silmapaistmise võimalust Hiiumaale.

*Novembris kutsus Hiiumaa Jahimeeste Seltsi esindaja meid osalema Ukrainasse sokkide saatmises. Kärdla noortekeskuse lapsed tegid meile ilusad kaunistatud kogumiskastid ja need said välja pandud neljas kohas. Kogumise tulemusena saadi Hiiumaa peale kokku 89 paari sokke, 3 paari sääriseid, ühed sussid ja lisaks veel kindaid ja mütse.

* Hiiumaa kinnaste näitus Kärdla raamatukogus *Talvine Käsitöö- ja Omatoodangu Laat Kärdla Kultuurikeskuses * Kaks seltsi liiget Kadi Kiiver ja Irina Tammis jõudsid oma tegemistega Hiiu Lehe veergudele * Läbi aasta on osa seltsi liikmeid teinud tellimusel töötube.

Meistrikojad ja koolitused

Toimus Liis Luhamaa indigoga lõnga värvimise koolitus

Tähtsündmus

Kõige tähtsamaks sündmuseks võime lugeda, et üle mitme aasta toimus taas Talvine Käsitöö- ja

Omatoodangu laat Kärdla Kultuurikeskuses. Meie liikmed ja kohalik kogukond ootasid seda väga.

Laat toimus oma varasemas headuses ja nii müüjad kui laada külastajad olid väga rõõmsad.

Koostööpartnerid

Hiiumaa käsitööettevõtjad 3

Kohalikud külaseltsid

Kommentaarid (0)

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kadi Kiiveri isiknäitus “Soome mustrid”

Näitus on avatud kuni kõik need soojad esemed jõuluvana kingikotti rändavad. Hiiumaa käsitööseltsi liige Kadi Kiiver (sündinud Orunuk, 45aastane) tutvustab om
hiiukasitoo.ee

Näitus Ahvenamaal

5. maist kuni 8. septembrini on Ahvenamaal avatud näitus ØAR. Island Craft. Näitusel on väljas nelja Läänemere saare – Ahvenamaa, Gotland, Hiiumaa ja Bornholm –

Pitsu pood uues kohas

Veebruari kekspaigast alates asub Pitsu pood uues kohas:Pitsu poodHeltermaa mnt 14a, Kärdla, HiiumaaAvatud:T–R  10.00–17.30, L 10.00–15.00Muudel aegadel kokkule
hiiukasitoo.ee

eesti-keha-kate2 konkursi eripreemia ka meie maale

8. juunil avati konkursieesti-keha-kate2 võidutöödest näitus Eesti Rahvakunsti ja Käsitöö Liidu galeriis Pikk tn 22, mis jääb avatuks kuni 27. juunini. Irina Ta

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.