EESTI NLP INSTITUUT MTÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 213 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 5 Storybooki kasutajat. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid puudu

EESTI NLP INSTITUUT MTÜ hetkeolukord

Juba 213 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 5 Storybooki kasutajat. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid puuduvad samuti.

Tegevusaruanne 2023

Eesti NLP Instituudi tegevusaruanne 2023

MTÜ Eesti NLP Instituut asutati 16.08.2002.

NLP praktikute ja meisterpraktikute väljaõppekursused Eestis said alguse 1997.a. Huvi ja vajadus kaasaegse rakenduspsühholoogia suuna - neuro-lingvistilise programmeerimise - teadmiste ja oskuste järele ning pikaajaline NLP õpetamise ja õppimise kogemus on aluseks ideele, millest 2002.a. sündis MTÜ Eesti NLP Instituut.

MTÜ Eesti NLP Instituudi MISSIOONIKS on aidata leida inimestel uusi lahendusi isiklikuks ja tööalaseks arenguks ning pakkuda paindlikku ja õppija vajadusi arvestavat, kogemusliku ja rakendusliku suunitlusega täiendkoolitust elukestvaks õppeks.

Täiskasvanud inimese õppimist toetab õppijakesksus koolitusel. See tähendab, et toimuv on õppija huvides, koolitaja on õppija teenistuses ja õppija on esiplaanil. See tähendab koolituse vastavat ülesehitust – koolitaja ja õppija aktiivsuse sobivat vahekorda, koosõppimist rühmatöödes, erinevate kaasavate meetodite kasutamist, aja kasutamist jpm. See tähendab õppimist soodustava õhkkonna loomist ja hoidmist, see tähendab ka sobiva suurusega väljakutse võimaldamist õppijatele, nende mugavustsooni laiendamist. Aga ka arvestamist sellega, et mida rohkem on uut, mis ei seostu olemasolevate teadmistega, seda vähem inimene omandab. Õppeprotsessi kavandamisel ja juhtimisel kasutatakse

Eesti NLP Instituudis S. L. Bowmani 4C struktuuri ja etappe: seoste loomine (Connections), uute teadmiste andmine (Concepts), konkreetne harjutamine (Concrete Practise) ja kokkuvõtete ning järelduste tegemine koos õpitu tähistamisega (Conclusion) . Selline ülesehitus toetab õppija enesejuhtimist, kogemus- ja aktiivõppe põhimõtteid, õppija kaasamist, koostööd ja õppija vastutust, toetab ajusõbralikku õppimist. Kogemus näitab, et selline struktuur arvestab täiskasvanud õppija vajaduste ja kogemustega, toetab õppimist ja õpioskuste arenemist. Õppija ise hindab oma õppimist kaaslaste ja koolitaja abiga. Motiveerimine ei ole võimalik ilma isikliku tagasisidestamiseta koolitaja poolt. Kogu õppimise käigus toimub sage reflekteerimine, et õppija saaks järjepidevalt hinnata oma õppimisprotsessi ning tulemusi, küsida abi või teha korrektiive.

MTÜ Eesti NLP Instituudi koolitusi iseloomustavad kõige paremini märksõnad: ÕPPIJAKESKNE, AJUPÕHINE, SÜSTEEMNE ja PRAKTILINE.

Meie koolitajad Ave Eero, Viive Einfeldt ja Külli Loomann on pikaajalise koolitajakogemusega (üle 20 aasta). Koolitajad on aastate jooksul ennast pidevalt täiendanud ja jätkavad täiendamist nii täienduskoolitustel kui ka väljaõppekoolitustel.

Eesti NLP Instituudi pikaajalistel koolitustel õpitakse NLP-d (neurolingvistilist programmeerimist). Kõik kolm koolitajat on NLP õpetamiseks vajaliku kvalifikatsiooniga - rahvusvaheliselt sertifitseeritud treeneri tasemega. Lisaks on meil kolme peale muid kvalifikatsioone ja oskusi, mida rakendame koolitustel (kahel koolitajal on täiskasvanute koolitaja kutse tase 7, kaks koolitajat on õppinud suhtlemistreeneriks, 2 koolitajat on õppinud mindfulness´i ja meelerahu teemasid, üks koolitaja on ACT-i treener (Teadveolekupõhine Omaksvõtmise ja Pühendumise Teraapia), üks koolitaja on joogaõpetaja jpm).

Meie koolitajad on ennastjuhtivad ja autonoomsed koolitajad, kes tagavad ise oma koolituste kvaliteedi üksteist tagasisidestades ja kohustades, kogemusi jagades ning õppijate tagasisidet arvestades ja head koostööd tehes.

MTÜ Eesti NLP Instituut pöörab väga suurt tähelepanu nii füüsilisele kui ka vaimsele õppekeskkonnale. Koolitusasutus kasutab koolituste läbiviimiseks rendipindu, sealhulgas peamiselt Villa Wessetit ja hotell Wasat. Koolituste läbiviimise füüsilise keskkonna valikul lähtutakse sellest, et ruum(id) toetaks(id) õppijate õpi-, grupi- ja isiksusliku kasvu protsesse. Ruumid on valitud selle järgi, et need on varustatud loomuliku õhutamise võimalustega, hästi valgustatud, piisavalt ruumikad, varustatud vajaliku mööbli ja tehnikaga ning, et ruume on võimalik kujundada vastavalt vajadusele, mööblit ümber paigutada, liikuda ja on piisavalt ruumi paaris- ja rühmatöödeks, laudkondade aruteludeks. Mujal koolitades räägitakse tellijaga läbi nõudmised füüsilisele koolituskeskkonnale. Lisaks kontaktkoolitustele viime läbi ka veebikoolitusi, valdavalt zoom-keskkonnas.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.