SURFHOUSE TEAM MTÜ hetkeolukord
Juba 311 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 1 Storybooki kasutaja. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid puuduvad samuti.
Tegevusaruanne 2023
MTÜ Surfhouse Team peamiseks eesmärgiks on erinevate ekstreemspordialade propageerimine ja sportlaste igakülgne arendamine. Põhirõhk jaguneb veespordialade (surf, wake, kite), rulatamise (skate) ja talispordi (lumelauasport, freestyle-suusatamine) vahel, lisaks tegeletakse trikitõukerattaspordi tutvustamisega. MTÜ Surfhouse Team teeb koostööd erinevate Eesti mäekeskuste, skateparkide ning wakepark'idega ja annab sponsorina omapoolse panuse ürituste korraldamisse. Kodulehe veebiaadress on http://www.surfhouse.ee/ . MTÜ esindab mitmeid sportlasi (sh noorsportlasi) keda toetatakse spordivarustuse näol kas osaliselt (jaekauplusest toodete soetamise võimalus soodushinnaga) või täies mahus. Liikmete koguarv on 20.
Kogu MTÜ tegevus on suunatud eelpool mainitud spordialade kandepinna laiendamisele Eestis läbi spordivõistluste toetamise, lisaks tegeletakse MTÜ Surfhouse Teami liikmete nõustamisega sportlaskarjääri ja võistlustegevuse planeerimise osas. Reklaamväljunditena kasutatakse peamiselt sotsiaalmeedia (Facebook, Instagram) võimalusi. Ettevõtte juhatus koosneb kahest liikmest. MTÜ tegutsemispiirkond on
Eesti Vabariik.
Huvi ekstreemspordivaldkonna spordialade vastu on viimaste aastate jooksul väga palju suurenenud ja seda ülemaailmselt. Inimesed väärtustavad üha rohkem liikuvat ja tervislikku eluviisi, mille hulka kuuluvad ka põnevad ja traditsioone murdvad spordialad. Populaarseks on muutunud freestyle spordialad just noorema generatsiooni seas - Eestis esindab neid juba aastaid esinumber Kelly Sildaru koos venna Henry
Sildaruga, ülemaailmselt on X-Games ekstreemspordialade suvised ja talvised suurvõistlused skenesiseste sportlaste jaoks tähtsamad kui pika ajalooga traditsioonilised olümpiamängud. Lisaks on au sees igasugune liikumine ning tervisesport ja aktiivsus, mis omakorda kutsub igas vanuses inimesi terve perega talvel mäespordialasid proovima ning suvel veespordialasid katsetama. Töö ja elustiili mõiste on ajas muutunud - inimeste suurenenud mobiilsus ja kaugtöövõimaluste teke soosivad hea ajaplaneerimise oskuse olemasolul erinevaid hobitegevusi ning perekondlikku ajaveetmist. Sotsiaalsed, kultuurilised ja rahvusvahelised tegurid näitavad, et (ekstreem)spordialade leviku kasv ülemaailmselt toodab iga aastaga juurde ka uusi brände ja nõudlust kaubavaliku ning koguste järgi.
Ka järgmisel kalendriaastal planeerib MTÜ Surfhouse Team jätkata kõikide eelpool mainitud tegevustega.
Kommentaarid (0)