KAMBJA VALD, TÕRVANDI ALEVIK, RINGTEE 3 KORTERIÜHISTU

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 586 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 1 Storybooki kasutaja. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid puuduv

KAMBJA VALD, TÕRVANDI ALEVIK, RINGTEE 3 KORTERIÜHISTU hetkeolukord

Juba 586 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 1 Storybooki kasutaja. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid puuduvad samuti.

Tegevusaruanne 2024

Korteriühitu Ringtee 3 juhatuse tegevusaruanne 2024 aasta kohta

Korteriühistu Tõrvandi Ringtee 3 (KÜ) on asutatud 19. jaanuaril 2017. a ning kanne kinnitatud Tartu Maakohtu registriosakonnas 20.04.2017. Korteriühistul on 60 liiget, kellele kuulub kokku 60 korteriomandit. Üldkoosolekul võeti vastu kehtiv põhikiri ja moodustati osakapital 80 eurot korteri kohta. KÜ Ringtee 3 hooldab elamumaad suurusega 3280 m2, sh ehitusalune maa 886 m2. Korteriühistul on 60 liiget, kellele kuulub kokku 60 korteriomandit. 27.03.2019 kinnitas üldkoosolek korteriühistu reservkapitali suuruseks 2 eurot/m² kohta, mida hoitakse alaliselt korteriühistu kontol

Swedbankis. Reservkapital suurendamiseks kasutati korteriühistu varade sihtfinantseerimise vahendeid, summas 2000 eurot. 05.06.2024 ( otsus 6) kinnitati reservkapital summas 10834 eurot, mis teeb reservkapitali suuruseks 3,24 eurot/m² kohta.

Reservkapital suurendamiseks kasutada korteriühistu varade sihtfinantseerimise vahendeid, summas 4034 eurot. Korteriühistu põhiliseks tegevuseks on Ringtee 3 maa ja elamu ühine majandamine (korrashoid ja remont) ja liikmete huvide kaitsmine ja esindamine. Alates 06.06.2023 juhib korteriühistu tegevust neljaliikmeline juhatus: Alvar

Sukk, Elle Pütsepp, Rene Tammeorg ja Selena Tammiste. Finantsmajandusliku tegevuse üle teostab kontrolli kaheliikmeline revisjonikomisjon järgmises koosseisus: Tiina

Kivimeister ja Vivika Peets. 2024 aasta läbiviidud tegevused: 1. Kortermaja rekonstrueerimisega seotud küsimuste arutamine; 1.1. Osaleti ehituskoosolekutel (1 kord nädalas) 1.2. Vaadati üle ja vormistati uuesti täiendavad elemendipõhise rekonstrueerimise dokumendid KredExile 1.3. Toimusid läbirääkimised ehitajaga seoses rahaliste vahendite kasutamisega sh teostatud tööde ja täiendavalt kavandatavate väliste tööde maksumuste osas kokkulepete sõlmimine 1.4. Kortermaja rekonstrueerimisega seotud rahaliste vahendite kasutamise sh aktide kontrollimine ja lõpparuande koostamine 1.5. Pangagarantii ja garantiitingimuste kokkuleppe saavutamine 1.6. Hinnapakkumiste võtmine ja lepingute sõlmimine nt Elektrilevi, täiendavate tööde tegemiseks (uste vahetamine.

1.7. Vaegtööde kaardistamine ja tööde teostamise organiseerumine 2. Parkla rekonstrueerimisega seotud teemade tõstatamine ja taotluste esitamine Kambja vallaametnikele ja läbirääkimiste protsessis osalemine 3. Aruannete esitamine pangale 4.

2024 aasta majanduskava ettevalmistamine ja majanduskava täitmise jälgimine. 5.

üldkoosoleku ettevalmistamine ja läbiviimine ning üldkoosoleku poolt vastuvõetud otsuste täitmine; 6. täiendavate hooldustööde tellimine ja kaamerate paigutamine (ventilatsiooniseadmete, välisuste hooldus jm), jälgides majanduskava ja rahaliste vahendite seisu; 7. Rahaliste vahendite haldamine ja tähtajaliste hoiuste lepingute sõlmimine. 8. korteriühistu liikmete pöördumiste ja jooksvate küsimuste arutamine ning lahendamine sh. lemmikloomade pidamine, rõdudel suitsetamine, kahjustuste likvideerimine, jäätmete käitlemisel tekkinud probleemide lahendamine jne); 9.

süstemaatiline tegelemine võlgnikega. Korteriühistu juhatus jälgis pidevalt korteriühistu liikmetele esitatud arvete alusel arvete tasumist ja vajadusel esitas võlgnikele meeldetuletusi võlgade likvideerimiseks. Võlgnikele kohaldati vastavalt üldkoosolekul vastuvõetud otsusele ja tulenevalt seadusest viivist, et tagada korteriühistule vajalikud vahendid arvete õigeaegseks tasumiseks; 10. Maksulaekumisest võib järeldada, et 2024 aastal võrreldes 2023 aastaga suurenes nii võlgnike arv kui ka võlasumma (6 võlgnikku, kelle võlasumma oli kokku 2094,38 eurot. 11. 2023. aastal tegeles juhatus KÜ elamu ning selle juurde kuuluva maa haldamise, hooldamise ning korteriühistu kaudu tarbitavate teenuste jaoks lepingute sõlmimisega. Eelnevatel perioodidel sõlmitud lepingud (Tartu

Veevärk AS, SW Energia, Telia AS, Elisa, Elektrilevi AS, Kambja Vallavalitsus) kehtivad vajalike teenuste saamiseks. Täiendavalt lepingute sõlmimine Elektrilevi, KredEx,

Swedpank, kindlustusleping jne. 12. Juhatus on seisukohal, et mõistlik on tellida täiendavaid teenuseid hinnapakkumiste alusel, mis võimaldab teenust saada mõistlike hindadega. Haldusteenust Olme OÜ-lt ei tellita ja seepärast pikenes 2018 aastal sõlmitud leping samadel tingimustel, automaatselt. 13. Trepikodade koristamise teenus on sisse ostetud jätkuvalt töövõtulepingu alusel. 14. Mahukaid täiendavaid remonttöid jooksva 3aasta

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.