IDA-VIRU ÜHISTRANSPORDIKESKUS MTÜ hetkeolukord
Juba 1245 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 1 Storybooki kasutaja. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid puuduvad samuti.
Tegevusaruanne 2023
MTÜ Ida-Viru Ühistranspordikeskus (edaspidi IVÜTK) eesmärgiks on sõitjateveo korraldamine, IVÜTK ühine majandamine ja selle tegevusest tulenevate IVÜTK liikmete ühiste huvide esindamine.
IVÜTK liikmed: Alutaguse vald, Jõhvi vald, Kohtla-Järve linn, Lüganuse vald, Narva-Jõesuu linn, Sillamäe linn, Toila vald ja Transpordiamet (kuni 30.06.2023), Regionaal- ja
Põllumajandusministeerium (alates 01.07.2023).
31.12.2023 seisuga töötas asutuses 3 inimest.
Sõiduvajaduse uuring 2023. aastal jätkati kohalike omavalitsuste ja reisijate poolt esitatud ettepanekute alusel liinide optimeerimist ja sõiduplaanide korrigeerimist.
Peatuste nimed, sõiduplaanid, ühistranspordiregister
Koostöös kohalike omavalitustega täpsustati bussipeatuste nimesid ja täiendavate perspektiivsete peatuste asukohtasid.
Ühistranspordiregistri korrastamise eesmärgil jätkati koostöös kohalike omavalitsustega bussipeatuste nimede määramise seadustamist, kuna osal maakonna bussipeatuste nimede määramise protseduurid olid kas jäänud alustamata või vormistamise protseduurid oli jäänud lõpetamata.
Teenustaseme normid
Koostöös kõikide ühistranspordikeskustega jätkati ühistranspordi teenustaseme normide koostamist, et ühtlustada erinevate piirkondade ühistranspordi kättesaadavust. Teenustaseme normid esitati 2024.a. märtsis Regionaal-ja põllumajandusministeeriumi ühistranspordiosakonnale kinnitamiseks. Teenustaseme normidest selgus, et Ida-Viru maakonnaliinide mahtu on vajalik minimaalselt suurendada 18%.
Kohtuvaidlus
AS SEBE esitas 23.01.2019 kaebuse Maanteeameti ja Ida-Viru Ühistranspordikeskuse vastu (kohtuasja number 3-19-143). Vastavalt Riigikohtu halduskolleegiumi 14.11.2023 otsusele lõpetati kohtumenetlus AS SEBE kahjuks.
2024. aasta plaanid
Koostöös kohalike omavalitsustega jätkata liinivõrkude korrastamist ning parendada sõiduplaane reisijate vajadustest lähtuvalt ja reisijatele võimalikult arusaavaks.
Jätkuvalt pöörata suurt tähelepanu vajadusega parandada bussipeatuste kvaliteeti (liiklusmärkide 541a olemasolu, infotahvlite paigaldamine-uuendamine, peatuste nimed, istepingid, bussiootepaviljonid ning peatustele ohutu ja mugav juurdepääs).
Ida-Viru maakonna bussiliinide tegelik vajadus on liinimahtusid suurendada vähemalt 18%, kuid aastatel 2020-2021 läbiviidud rahvusvahelise riigihanke tulemusest (gaasibusside kasutusele võtmine) ja liinikilomeetri indekseerimisest on liinikilomeetri hind suurenenud ligi
Kommentaarid (0)